Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Zara

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 20:23   #61
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Dameklærne til Zara er fine.

De som har designet barneklærne på Zara derimot, de må ha røykt sokkene sine mens de gjorde det. Det er jo nesten ikke mulig å finne klær som ikke gjør barnet ditt til en levende brannfakkel. Akryl og andre kunststoffer i lange baner.

...og gjerne påtrykt et eller annet på spansk-engelsk som ikke betyr noen verdens ting....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 20:26   #62
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Dameklærne til Zara er fine.

De som har designet barneklærne på Zara derimot, de må ha røykt sokkene sine mens de gjorde det. Det er jo nesten ikke mulig å finne klær som ikke gjør barnet ditt til en levende brannfakkel. Akryl og andre kunststoffer i lange baner.

Jeg kjøpte noen fine kjoler og bukser i Spania. Kun bomull.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:18   #63
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Kjære Angelique og MissNorway: tusen takk for en kjempehyggelig shoppingtur! Det ble jo aldri Zara på oss da vi nok somlet vekk litt for mye tid på kafe. Men da har vi jo en unnskyldning til å ta en til shoppingtur! A og MN fikk shoppet litt, det fikk jeg også da vi dro videre til Byporten. Angelique: jeg kommer til å drømme om de støvlettene..

Gleder meg allerede til neste gang!

P.s. jeg har hatt litt trøbbel med pcen så det er derfor jeg ikke fikk svart på pm'ene

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:32   #64
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

A og MN fikk shoppet litt, det fikk jeg også da vi dro videre til Byporten. Angelique: jeg kommer til å drømme om de støvlettene..

Dere DRO til Byporten jo!

*angrer dypt og inderlig på at jeg dro hjem til fæmilien istedet*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:22   #65
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Dere DRO til Byporten jo!

*angrer dypt og inderlig på at jeg dro hjem til fæmilien istedet*

Sorry! Vi bare måtte.. Neste gang må vi nok starte litt tidligere, gjerne med shopping først, så skravling. Business first, you know

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:31   #66
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Sorry! Vi bare måtte.. Neste gang må vi nok starte litt tidligere, gjerne med shopping først, så skravling. Business first, you know

But of course! Er stolt av dere jeg! Først lang dag og så shopping til langt på natt. Utmerket!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:59   #67
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Mycket bra! Vi fikk til og med kjøpt noen julegaver!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 17:25   #68
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Zara

Åh, så trivelig det hørtes ut S, A og MN!

Var innom Zara sist lørdag, og ja de hadde masse fint!

Jeg kjøpte en nydelig svart kåpe til vesla (ikke så lang), en grønn cardigan i ull og kjempeskjønne kremhvite støvletter i lakkstoff str 23.
Hun ble jo så søt i dette

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 09:06   #69
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Kjære Angelique og MissNorway: tusen takk for en kjempehyggelig shoppingtur! Det ble jo aldri Zara på oss da vi nok somlet vekk litt for mye tid på kafe. Men da har vi jo en unnskyldning til å ta en til shoppingtur! A og MN fikk shoppet litt, det fikk jeg også da vi dro videre til Byporten. Angelique: jeg kommer til å drømme om de støvlettene..

Gleder meg allerede til neste gang!

P.s. jeg har hatt litt trøbbel med pcen så det er derfor jeg ikke fikk svart på pm'ene

Jeg manglet på det treffet, ja.
Var i stedet på Zara i Chania og kjøpte barneklær.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 09:13   #70
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Zara

Vi rakk to butikker påByporten
Skulle kjøre Sannemor hjem og så var vi litt sultne og skulle ta en matbit
Langs Karl Jhan var det umulig å få parkert så da dro vi på BP da
Var innom Exit og Høyer...hvor jeg hos sistnevnte fikk kjøpt den nyyyydelige jakken og singleten fra Malene Birger

Vimjer: du kan jo gjøre julegave handelen i Oslo vet du?
Kan sove hos oss, vi er vel innstallert om ikke veldig lenge i nytt hus

Nå råder KAOS i A.heimen, pappesker overalt
Har bla to finere middagsserviser hht Villeroy og Boch, og Porsgrunn Porselen, ja tre når jeg tar med juleserviset fra P.P., og det står på benkene nå klare for nedpakking

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:21   #71
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Kjære Angelique og MissNorway: tusen takk for en kjempehyggelig shoppingtur! Det ble jo aldri Zara på oss da vi nok somlet vekk litt for mye tid på kafe. Men da har vi jo en unnskyldning til å ta en til shoppingtur! A og MN fikk shoppet litt, det fikk jeg også da vi dro videre til Byporten. Angelique: jeg kommer til å drømme om de støvlettene..

Gleder meg allerede til neste gang!

P.s. jeg har hatt litt trøbbel med pcen så det er derfor jeg ikke fikk svart på pm'ene

De støvlettene var skikkelig lekre Sannemor
Hva kostet de egentlig, fikk du vite prisen på de?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:50   #72
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De støvlettene var skikkelig lekre Sannemor
Hva kostet de egentlig, fikk du vite prisen på de?

De var nydelige, ja! Jeg fikk aldri med meg prisen. Kanskje jeg må ta meg en tur til, bare for å titte.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no