Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klestips

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 21:01   #1
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Tommel opp

Klestips

Jeg ser at mange er ute etter klestips for å skjule ting på kroppen, det kan være magen, korte bein osv. osv.

Vil anbefale boken What not to wear, the rules av Trinny Woodall & Susannah Constantine.. Det er de samme damene som har hatt program på TVNorge (tror jeg det var).

Kjempeflott bok med gode tips som ikke går på hva som er in i øyeblikket men som tar for seg hvilke klær som passer best for å skjule det du nå en gang vil skjule av kroppen

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:15   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips

Trinny og Susannah

Takk for tips!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:25   #3
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Klestips

Den burde jeg skaffe meg!!

Jeg er en katastrofe alene i en butikk. For jeg klarer rett og slett ikke å finne klær som passer meg :furte:

Burde hatt personlig assistanse når jeg er på shopping tur...

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:29   #4
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klestips

Takk for tips!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 17:59   #5
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Klestips

Ja, det var jo fort gjort. Å bruke 200kroner mener jeg.



Bøkene, for de har jo skrevet flere, er nå på veg hjem til meg.



Håper de kommer fort, for jeg gleder meg til å lese dem!

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 18:29   #6
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klestips

http://www.bbc.co.uk/lifestyle/tv_an...t_not_to_wear/

http://www.bbcamerica.com/genre/home...rules_quiz.jsp

Her står det også endel. Var ikke klar over at det var nye programledere i England? Jeg som liker Trinny og Suzanna så godt.

Jeg har to av bøkene, og jeg synes faktisk at jeg har lært like mange triks av å se på programmene, spesielt et par hvor det bare har vært generelle råd i forhold til kroppsfasong, farger og slikt. Så for de av dere som er gode på slikt kan en kanskje like gjerne laste ned tv-serien og spare de pengene?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 16:33   #7
Gina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 50
Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Klestips

Det er jo så mange Trinny og Susannah bøker.... The rules+++++Er det noen andre som har noen av disse?Og fins det en versjon på norsk?Min engelsk har blitt litt dårligere med tiden...

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:45   #8
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klestips

Takk for tips! Elsker å se på programmet. Har pleid å følge med på BBC Prime.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 08:27   #9
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klestips

Opprinnelig lagt inn av Gina, her.

Det er jo så mange Trinny og Susannah bøker.... The rules+++++Er det noen andre som har noen av disse?Og fins det en versjon på norsk?Min engelsk har blitt litt dårligere med tiden...

Jeg har en av disse bøkene, men husker ikke hvilken. Skal skjekke i kveld.

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 09:29   #10
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klestips

Jeg har denne lille hendige som får plass i vesken: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...1068104&rom=AK

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 09:41   #11
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Klestips

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg har denne lille hendige som får plass i vesken: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...1068104&rom=AK


Og det var bare 2 tastetrykk, så er den på vei hjem til meg!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no