Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

80-tallet, slik vi hadde det ...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-08, 23:01   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Dolly og debbiesminke, rosa leppestift med blåskjær :drømme:

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 23:28   #22
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

80-tallshelt:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 23:30   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg tror Hattifnatten prøver å visse dette vesenet:



:hjelpsom, men deler ikke preferansen:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 00:22   #24
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: 80 tallet, slik vi hadde det ... :)

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 09:14   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...









__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 09:16   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...




og på gutterommene:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 10:09   #27
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Jeg hadde mine glansdager på 80-tallet, men hellet vel mer i den litt punkete retningen og hørte mest på Clash, Jam, Ian Dury, Madness, Patti Smith, KJØTT (definitivt favoritten), DePress, The Aller Værste osv. Og klærne var stort sett svarte. Kjøpte svart dress på loppemarked som ble brukt til den ikke hang sammen mer. Og lange strikkegensere over svarte tights var en annen favoritt. Trodde jeg skilte meg kraftig ut, men når jeg ser på bilder fra den tiden, var sveisen umiskjennelig 80talls - kort ved øra, lang i nakken og tuppert på toppen. Svart kajal var alltid på plass (og litt til).

På veggene hadde jeg kunstplakater av Chagall og Vasarely og slike som vi fikk i butikker, men jeg må si at det nok hadde mer med hva vennene mine gjorde å gjøre enn min genuine kunstinteresse.

Det eneste feilskjæret her var da jeg hadde en skikkelig crush på Eric Heiden og i en periode hadde masse bilder av ham - til og med under skrivebordet så vidt jeg husker.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:30   #28
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Ahh, Glen Medeiros. Han var jo sååå kjekk. Synd det gikk over:

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 15:37   #29
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Det eneste feilskjæret her var da jeg hadde en skikkelig crush på Eric Heiden og i en periode hadde masse bilder av ham - til og med under skrivebordet så vidt jeg husker.



På veggene mine var det plakater av en mann som var sånn omtrent 153 på strømpelesten, hadde blondeskjorter og HØYE heler på skoene.

Prince.

Og så ringte vi til japanske frøken ur (tror jeg det var) fra telefonkiosk, for det var gratis. Jeg tror det var 12-15 tall i telefonnummeret som ble utvekslet mellom de innvidde.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 16:24   #30
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Jeg lever tydligvis ikke i 2008.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 21:58   #31
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg hadde plakater i taket også.

Jeg hadde bryllupsbildet av Jan Teigen og Anita Skorgan på veggen. Det hang der forresten flere år etter at de var skilt.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:37   #32
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror Hattifnatten prøver å visse dette vesenet:



:hjelpsom, men deler ikke preferansen:

Ååååhhh.
Jeg elsker den mannen, han var min store crush som 12-13åring (ved siden av Joey Tempest, selvfølgelig) og jeg har de tre første platene hans.
Og ja - jeg plukker dem frem og hører på dem fra tid til annen.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no