Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Justin Bieber i Norge

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 12:39   #101
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Mine jenter skulker ikke. Skolen deres er i streik.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 12:42   #102
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Nå sa de akkurat på nyhetene på NRK1 at konserten skal være i kveld, ikke i ettermiddag.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 13:25   #103
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg kan jo være ærlig nok til å si at det er fullstendig galskap å sende avgårde barn og unge ungdommer alene til en vanvittig mengde svært uerfarne, spinnville og tankeløse mennesker, basert på rykter i tabloidene.

Sørg nå for guds skyld for at ungene har vann og mat og slikt, i det minste.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 13:30   #104
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier at halvparten av elevene våre skulker i dag.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 13:41   #105
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Fordi alle tror konserten skal være der antar jeg?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 13:44   #106
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Rett og slett et studie i promo-virksomhet, det skal de ha.

Helt til noen faller i vannet/blir trampet ned i det minste.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 13:44   #107
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kan jo være ærlig nok til å si at det er fullstendig galskap å sende avgårde barn og unge ungdommer alene til en vanvittig mengde svært uerfarne, spinnville og tankeløse mennesker, basert på rykter i tabloidene.

Sørg nå for guds skyld for at ungene har vann og mat og slikt, i det minste.

Jeg vil gjerne gjenta meg selv, men med streng stemme. Bruk hodet, folkens.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 13:45   #108
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg trodde den skulle være på den andre siden.

Der er det fullt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 13:49   #109
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg trodde den skulle være på den andre siden.

Åh, sorry, leste ikke at du skrev "på baksiden".

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:03   #110
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg må ta en samtale med Frøkna før vi evt. drar ned. Hun får ikke dra alene... Dette er galskap.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:10   #111
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Her er det ingen som skal dra alene. Her er både jeg og mannen med. Men jeg skal ta en lang prat med Vesla nå, for ja, det er jo galskap.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:12   #112
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Humor, ja. Supermorsomt. Jeg synes alltid det er kjempemorsomt når stygge kommentarer blir bortforklart med "det er jo bare humor!"
Ha. Ha. Ha.

Justin Bieber er just nu verdens mest populære artist, så at barna hyler er bare å regne med. Jeg kan ikke si annet enn at jeg foretrekker at 12-åringene forguder Justin fremfor Rihanna. (Eller Tokio Hotel. )

Jepp. Når voksne mennesker snakker dritt om en 17-åring (eller har han fylt 18 nå? ) og lager humor av å sette skuddpremie (!) på ham, da klarer jeg bare ikke å se humoren altså.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:13   #113
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg blir flau over de foreldrens som lar barna sine bli avbildet i avisen med deres samtykke, de sier dermed at det er ok å skulke skolen pga Jusitn Bieber.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:17   #114
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Står det spesifikt at barna skulker, Anne C? I såfall sender det jo litt pussige signaler, det skal jeg gå med på. Men mange av de unge som er i Oslo nå, har vel kanhende fri fordi skolen er rammet av streik?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:21   #115
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Står det spesifikt at barna skulker, Anne C? I såfall sender det jo litt pussige signaler, det skal jeg gå med på. Men mange av de unge som er i Oslo nå, har vel kanhende fri fordi skolen er rammet av streik?

Neida det står ikke det på akkurat det bildet jeg sikter til.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:22   #116
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Crazy: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10053860

Det jeg synes er verst er at konserten skal være så utrolig hemmelig at politiet må jobbe litt i blinde.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:22   #117
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Skolen vår vurderer en eller annen reaksjon på at så mange har valgt å skulke i dag. Og jeg vet at endel skulker med foreldres velsignelse.


Sist redigert av Anne C : 30-05-12 kl 14:31.
Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:23   #118
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Crazy: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10053860

Det jeg synes er verst er at konserten skal være så utrolig hemmelig at politiet må jobbe litt i blinde.

VG er sjelden til å stole på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:29   #119
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Skolen vår vurderer en eller annen reaksjon på at så mange har valgt å skulke i dag. Og jeg vet at endel skulker med foreldres velsignesle.

Dette syntes jeg også er helt hårreisende. Hva slags signaler gir det?

Frøkna kunne fortelle at flere av hennes klassekamerater skulle ned rett etter skolen for å delta. Det blir ikke aktuelt for hennes del ihvertfall.. Hun sitter å ser på nett-tv hvordan det ser ut der nede og hun er litt hun også.
Så vi får se. Jeg skal vite hvor og når før vi drar.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 14:30   #120
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Noe sier meg at det neppe er arrangert en slik konsert, som man visste ville føre til et oppbud av hysteriske unge mennesker, uten at politiet er temmelig godt informert om hvor, når og hvordan på forhånd.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no