Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avslutte "forhold"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-15, 14:19   #1
WannaBeSupermom
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2015
Innlegg: 18
WannaBeSupermom har et hav av muligheter foran seg
Standard

Avslutte "forhold"?

Jeg vikler meg visst inn i mannfolk som ikke er interessert i å ha forhold, tror jeg. Det forrige forholdet avsluttet jeg fordi vi ikke så hverandre nok, og jeg trodde han ikke brydde seg nok. I ettertid skjønte jeg at han var mer glad i meg enn jeg ante. Jeg har i et halvt års tid hatt mye kontakt via meldinger med en i samme by. Han har vært hos meg bare en gang, og vi møttes på byen (avtalt) to ganger under konserter. Meldingene er utrolig fine, men det passer liksom aldri at vi treffes. Jeg kuttet ham ut tidligere pga dette, men det var visst ikke det han ønsket. Blir ikke klok på ham, men syns han er fantastisk på mange måter. Ville dere ha kuttet ut all kontakt hvis dere var i mine sko?

WannaBeSupermom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 14:26   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

Sikker på at han er singel?

Hvis du bare har møtt han to ganger på et halvår sier vel det sitt.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 14:30   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

Høres ut som om han leker med deg. Om han aldri får til å treffe deg, så er han ikke så interessert tror jeg... Tipper han enten har deg på si, eller treffer flere samtidig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 14:40   #4
WannaBeSupermom
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2015
Innlegg: 18
WannaBeSupermom har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

Han er singel, ja. Men det kan jo godt hende at han flørter med flere - og at han kanskje ikke er klar for å binde seg.

WannaBeSupermom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 14:41   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

Opprinnelig lagt inn av WannaBeSupermom, her.

Han er singel, ja. Men det kan jo godt hende at han flørter med flere - og at han kanskje ikke er klar for å binde seg.

Ja, det eller at du er plan B. Så i mens han finner ut av andre, så holder han deg på gress.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 14:41   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.058
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

Han høres ikke spesielt interessert ut, ikke verdt å bruke energi på med mindre du synes det er greit å treffes litt nå og da. Hvis du vil ha et forhold, ville jeg bare brutt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 11:06   #7
WannaBeSupermom
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2015
Innlegg: 18
WannaBeSupermom har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

Ja, bør nok prøve å drite i ham. Vanskelig når meldingene har vært så fine. Ikke lett å forstå..

WannaBeSupermom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 09:02   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

At han er interessert i det på et plan, stemmer nok. Spørsmålet er vel mer hva han vil og hva du vil. Ting kan tyde på at det ikke er det samme.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 12:31   #9
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

En mann som virkelig er interessert finner alltid tid til å møtes.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 12:37   #10
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

Det de andre sa. Hva ønsker han seg? En brevvenn som kan mate selvtilliten hans og gjøre at han ikke føler seg så aleine, uten at han må ta noen hensyn eller tilpasse noe i livet sitt? Hvis han er interessert i deg så finner han jo tid til å møtes, et halvt år og møtes tre ganger, da er han ikke interessert i et forhold. Og det er jo greit nok dersom du heller ikke er det, men hvis det er det du ønsker deg så er han her feil for deg.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 13:05   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

Jeg tenker at hans måte er ikke verre eller mer feil enn din. Det betyr ikke at han har flere på gang, er uinteressert eller har diverse negative egenskaper som det virker som om folk her i tråden ivrer etter å tillegge han. Poenget er at det er ikke det DU er ute etter, og da er det jo liten vits i å fortsette. Det er ingen vits i å verken gå på akkord med seg selv eller prøve å forandre han. Dere er tydeligvis ikke kompatible når det gjelder ønsker og behov.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 13:35   #12
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

Kan du ikke bare være ærlig? Si at du er ute etter et varig forhold med en du vil tilbringe fremtiden og hverdagen sammen med, og deres forhold utvikler seg ikke.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 11:21   #13
WannaBeSupermom
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2015
Innlegg: 18
WannaBeSupermom har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Avslutte "forhold"?

Takk for svar! Må lenger ned i tenkeboksen og prøve å innhente mer info fra ham.

WannaBeSupermom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no