Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 08:54   #641
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Hva! Vil det si at noen tror jeg er surrete?!

Til å være en som stikker hodet i sanden er du temmelig konfronterende nå syns jeg.

  Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 09:05   #642
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Og jeg er bare søt og snill og grei, bor i nabohuset og knuller mannen din når du er på tebesøk/shopping/quiz/kino/ferie ...

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 11:59   #643
frosken
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 1
frosken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Kjekt å vite for en som er ny

frosken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:18   #644
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Og jeg er bare søt og snill og grei, bor i nabohuset og knuller mannen din når du er på tebesøk/shopping/quiz/kino/ferie ...

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:03   #645
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Er Karamellen søt?


__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:53   #646
Ingler
Nybegynner
 
Ingler sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 13
Ingler er litt kul
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Hei! Dette er mitt første innlegg her. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å bli med i noe forum mer, jeg har gått lei av så mange slags årsaker. Men da jeg ved en tilfeldighet snublet innom forumet og leste FPs forumkultur fikk jeg lyst likevel. Flotte regler - som burde være selvskrevne men som slettes ikke er det.

Ingler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 19:54   #647
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Ingler, her.

Hei! Dette er mitt første innlegg her. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å bli med i noe forum mer, jeg har gått lei av så mange slags årsaker. Men da jeg ved en tilfeldighet snublet innom forumet og leste FPs forumkultur fikk jeg lyst likevel. Flotte regler - som burde være selvskrevne men som slettes ikke er det.

Disse er selvskrevne. Av 007.

Velkommen. Det er litt annerledes her, men om du bare skryter av meg, ikke ser fotball, spiser lavkarbo og har en mening om Knausgård - samme hvilken - så går det så bra så. :kupper nytt medlem:

  Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 19:56   #648
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Velkommen. Det er litt annerledes her, men om du bare skryter av meg, ikke ser fotball, spiser lavkarbo og har en mening om Knausgård - samme hvilken - så går det så bra så. :kupper nytt medlem:

Etter forrige ukes medlem er det sikkert lurt

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 20:23   #649
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Etter forrige ukes medlem er det sikkert lurt



Det gir et veldig godt inntrykk å starte med å ha lest denne tråden altså.

Jeg kan anbefale tråden til Surre om korrekt smileybruk også.

  Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 21:51   #650
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Visste ikke at du hadde laget en egen smiley-tråd, Surre.



rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 01:16   #651
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Visste ikke at du hadde laget en egen smiley-tråd, Surre.



__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 01:27   #652
Ingler
Nybegynner
 
Ingler sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 13
Ingler er litt kul
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Disse er selvskrevne. Av 007.

Velkommen. Det er litt annerledes her, men om du bare skryter av meg, ikke ser fotball, spiser lavkarbo og har en mening om Knausgård - samme hvilken - så går det så bra så. :kupper nytt medlem:


He he he. Skryte av deg kan jeg helt sikkert etterhvert, jeg ser ytterst sjelden fotball, spiser stort sett det jeg har lyst på, om denne oppskrytte karboen er høy eller lav og har (fakstisk) en mening om Knausgård - ahh jeg føler meg hjemme allerede

Ingler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 01:44   #653
Ingler
Nybegynner
 
Ingler sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 13
Ingler er litt kul
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.



Det gir et veldig godt inntrykk å starte med å ha lest denne tråden altså.

Jeg kan anbefale tråden til Surre om korrekt smileybruk også.

Åhhh heh. Skjønner at jeg tråkket litt i baret med den overentusiastiske blålilla smurfen () men det var bare godt ment altså. Skal ALDRI bruke den igjen tror jeg.

Ingler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 09:42   #654
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Ingler, her.

Åhhh heh. Skjønner at jeg tråkket litt i baret med den overentusiastiske blålilla smurfen () men det var bare godt ment altså. Skal ALDRI bruke den igjen tror jeg.

Bare bruk smurfen du, det er bare Surre som er så tander og sart.

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Smurfen er grusom.

Ellers så anbefales det å presentere seg i introduksjonstråden. Der får du, som oftest, en varm velkomst.



Det pleier å gå bra å presentere seg altså.

  Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:27   #655
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Smurfen er grusom.

Ellers så anbefales det å presentere seg i introduksjonstråden. Der får du, som oftest, en varm velkomst.







__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 13:29   #656
Ingler
Nybegynner
 
Ingler sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 13
Ingler er litt kul
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Oki Da har jeg presentert meg

Ingler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 14:54   #657
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Husk punktum/punktum før nick.

Du mener vel før smiley? Jeg lurte på når den skulle komme.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 14:57   #658
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.



Husk også å skrive riktig ord.


Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 15:07   #659
Ingler
Nybegynner
 
Ingler sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 13
Ingler er litt kul
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Blir litt mye for meg nå, ikke nok med at man må huske punktum, man skal hæren fløtte meg skrive riktige ord også. Skal gjøre mitt beste.

Takk for tipset.

Ingler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 16:00   #660
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Å hjelpes!

Nå har klikket meg inn på forskjellige linker til gamle tråder. Jeg må bare

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
folkeopplysning, fotball, klassiker, prosopopeia, punktum før smilefjes, skrevne regler, skrevne uskrevne regler, spikking, teletubbyene, uskrevne regler

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no