Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Anbefal meg en bokklubb for barn

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 09:06   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Utrop

Anbefal meg en bokklubb for barn

Er det noen som kan anbefale meg en bokklubb for barn?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:07   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Bokklubbens barn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:08   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Nettside? :lat:

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:09   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

www.bokklubbene.no

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:15   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Kan man være medlem i Bokklubbens Barn og bestille bøker i en av de andre bokklubbene?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:18   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Kan man være medlem i Bokklubbens Barn og bestille bøker i en av de andre bokklubbene?

Jeg aner ikke.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:28   #7
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Barnas egen bokverden!

Den er vi kjempefornøyd med

http://www.barnasegenbokklubb.no/gen...65158&sKey=000

Flotte bokpakker, og ikke av de dyreste heller. Og veldig lett å avbestille på nett.

Bare si fra hvis du vil verves

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:30   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Blåmann barnebokklubb

blamannbok.no

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:42   #9
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Kan man være medlem i Bokklubbens Barn og bestille bøker i en av de andre bokklubbene?

Ja, det kan du.
Du kan også verve til hvilken som helst av de andre klubbene.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:05   #10
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Ja, det kan du.
Du kan også verve til hvilken som helst av de andre klubbene.

Genialt!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:37   #11
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

www.bokklubbene.no

Da er vi innmeldt!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:39   #12
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Kan man være medlem i Bokklubbens Barn og bestille bøker i en av de andre bokklubbene?

Ja det kan man.

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:48   #13
Nussi77
Nybegynner
 
Nussi77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 24
Nussi77 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Vi er også medlem i bokklubbensbarn og er delvis fornøyd. Synes vi får pakke litt vel ofte da men men veldig lett å avbestille på nett, fant jeg til slutt ut

Nussi77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:17   #14
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Jeg er vokst opp med rød og blå marihøne - bokkubbens barn, og har veldig stor tiltro til denne. Men det gjenstår å melde seg inn og erfare om de fortsatt holder mål.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:35   #15
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Gutten min er med i både bokklubben barn og godboken.
Prismessig er bokklubben barn bedre, men innholdsmessig synest jeg godboken er bedre.
Så man får vel det man betaler for da
Har lurt på om jeg skal melde han ut av begge,
men det er jo kjekt å få pakker i posten

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 15:24   #16
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en bokklubb for barn

Vi er medlem i Bokklubbens Barn og Barnas Egen Bokverden. Var også medlem av Go'boken, men meldte han ut fordi det var denne klubben jeg likte minst. Avbestiller en del da, og bestiller en del annet.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no