Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Minecraft mods på Playstation 4?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-16, 13:02   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minecraft mods på Playstation 4?

Jeg skulle hjelpe sønnen min med å laste ned mods til PS4, men kom til kort. Går det an? Jeg har skjønt at mods tidligere kun var til pc, og ikke konsoller. Men jeg lurer på om det har endret seg? Han mener det går an til xbox, men da måtte han ha et abonnement til 500 kr for å få tilgang, og det får han ikke. Noen med peil?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-16, 13:22   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Minecraft mods på Playstation 4?

Det er kanskje teoretisk mulig, men ikke tillatt iht Sonys Terms of Service.

Mods er til PC/Mac/Linux, konsoll-versjonene er begrenset til Texture-Packs og kart.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-16, 13:30   #3
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minecraft mods på Playstation 4?

Jeg vil varmt anbefale at han får en PC/Mac til å holde på med PC-versjonen av minecraft. Sønnen min på samme alder har lært _masse_ koding og engelsk av å holde på.

Dessuten er sønnen min alltid interessert i flere å skype og spille med (han ble kjent med poden til HP på den måten og nå kan jeg sende helgehilsener til HP og DM gjennom gutta )

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-16, 15:05   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minecraft mods på Playstation 4?

Tusen takk for svar! Han slo seg til ro med det - han spiller allerede på mac, så det ordner seg. Da måtte han bare lære seg hvordan han kunne koble seg sammen med kompisenes verden. Eller noe sånt. (Heck, ass. Er jeg 80 år allerede? Skjønner jo ikke noe av dette spillet. Jeg har sett på det sammen med ham i flere år, og er fortsatt ikke med.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-16, 15:53   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minecraft mods på Playstation 4?

I know. Det kan være midt på dagen, og plutselig roper en av tvillingene: "Kom igjen, vi går og legger oss" og de andre stemmer i: "OK, vi kommer". Virtuell leggetid er mye enklere enn IRL virker det som. Jaja. De sloss ihvertfall ikke så mye. (med mindre en av dem går ut før de andre har fått lagret eller noe. Da er det full krig, tårer og skriking).

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no