Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 22:53   #21
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Og så var det den gangen jeg inviterte venninnen min med samboer på kvelds, på meksikansk rekegryte,
som jeg hadde laget maange ganger før. Alt var på stell, sambo hadde dekket på osv.

Maten var nesten ferdig når de kom, skrubbsultne, rundt halv åtte. Jeg skulle hive oppi resten, bla vann.
Syntes det var litt mye vann, og kunne ikke huske at det skulle være så mye oppi.
Og skulle bare koke det inn.

Det varte og rakk og de stakkars gjestene åt chips til den store gullmedalje.

For å si det sånn; det er ikke noe smart å ta 1 liter vann, i stedenfor 1 dl vann

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:54   #22
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Mim:.... jeg er egentlig ordløs - men har noen spørsmål:

Hvordan er egentlig familie sammenkomstene hos svigers? Prøver dere å unnga middager der? Og mannen din må jo syns du er verdens matgudinne (hvilket jo flere påstår at du er )nå han sammenlikner med hva han er vokst opp på?

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:56   #23
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Jeg ler så jeg besvimer av LilleLeos pizzaboller.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:57   #24
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

der kom jeg på browniesene som ble knekk...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:59   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

der kom jeg på browniesene som ble knekk...

Så mannen min er i godt selskap altså? Jeg trodde faktisk helt seriøst at det bare var han som klarte det kunststykket...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:02   #26
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg ler så jeg besvimer av LilleLeos pizzaboller.

Er det rart jeg hulket? Eller rettere sagt; hylgren?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:03   #27
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

LilleLeo: de pizzabollene?? - Jeg lurer veldig på hva slags oppskrift du har brukt?

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:03   #28
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Mim:.... jeg er egentlig ordløs - men har noen spørsmål:

Hvordan er egentlig familie sammenkomstene hos svigers? Prøver dere å unnga middager der? Og mannen din må jo syns du er verdens matgudinne (hvilket jo flere påstår at du er )nå han sammenlikner med hva han er vokst opp på?

Det er det sosiale samværet som står i fokus. For å si det sånn. Og kaffen er ikke så verst. Kjære ELSKER maten min. Med lidenskap. Han synes noe av den er eksotisk og rar, men stort sett elsker han den. Jeg tilbyr meg ALLTID å kjøpe inn og lage mat, jeg liker det jo (ikke løgn) og det er triveligere å spise mat som eh...kan spises. Før hun kom meg for nær på livet og ble en PAIN, så syntes faktisk vi alle (Kjæres venner og bekjente) at dt var kjempegøy å spise der. Litt sånn dare-game.

Alle mine ekser har fremholdt maten min som noe av det de er mest lei seg over å gi slipp på. Mon det.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:05   #29
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

LilleLeo: de pizzabollene?? - Jeg lurer veldig på hva slags oppskrift du har brukt?

Oppskriften var vel en altfor myk deig kontra altfor mye røre på. Det gikk faen ikke an å rulle den sammen.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:05   #30
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Morsom tråd! Jeg hadde en skikkelig uheldig opplevelse da jeg kokte fiskekraft for første og hittil siste gang.

Etter å ha kokt og skummet på kraft at ekle palehoder og annet fiskeavfall vel og lenge, var tiden kommet for å sile av den deilige kraften som skulle bli til verdens beste fiskesuppe.

Men jeg kan ikke ha vært helt konsentrert, for plutselig stod jeg der med silen full av fiskehoder, og all den deilige kraften var borte vekk ned i sluken på vasken

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:06   #31
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Morsom tråd.

For min egen regning så kan jeg fortelle om den gangen jeg i praksis oppdaget forskjellen på melne og ikke-melne poteter. Jeg hadde invitert noen venner på besøk for prøve en raclette jeg fikk til jul og ettersom jeg alltid har likt mandelpoteter så plukket jeg med meg x kg poteter som jeg skrelte da jeg kom hjem og satte til koking. Jeg får også nevne at dette var første gangen jeg kokte poteter.

Vel, i stedet for kokte mandelpoteter m/racletteost ble det mandelpotetmos m/racletteost. Gjestene var høflige og humoristisk anlagt, så de spiste det de ble servert.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:08   #32
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Vel, raspeballer i betasuppe er ikke godt. Pappa har funnet på mye rart i matveien opp igjennom årene.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:10   #33
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er fryktelig vanskelig å tørke en rennende blanding av melk, fløte, cottage cheese og ost ut fra en varm ovn og en varm ovnsdør.

Har opplevd det samme.

Siden vi er inne på pai. Broren min skulle imponere sine kommende svigerforeldre og inviterte dem på middag. På menyen sto selvfølgelig pai. Middagen ble ingen suksess da det viste seg at han hadde glemt å tilsette egg. Det er usikkert om dette er grunnen til at han har et ganske anstrengt forhold til dem i dag.

En klassevenninne kom til å drite seg kraftig ut under en prøve i matlaging på kokekjøkkenet. Hun skulle lage eplekompott, men jukset ved å kikke på naboen. Det skulle hun ikke gjort, for naboen lagde ertesuppe. Karakteren ble naturlig nok stryk siden hun la skylden på den andre eleven da læreren spurte hvorfor hun hadde smør i kompotten.


Sist redigert av Sparky : 07-10-06 kl 23:19.
Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:10   #34
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Lilleleo:

Her må du også legge ut bilde av dåpskaken. Ja, du har ikke laget den selv, men den er en profesjonell baker blunder. En morsom ting kan aldri vises for ofte.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:14   #35
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

LilleLeo: Og så fantastisk at du dokumenterte det hele med å ta bilder, enda så sint du var! Mange flere burde gjøre det når de har mislykkes med noe, tror jeg. Med tanke på alle oss som kan underholdes med det!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:14   #36
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Lilleleo:

Her må du også legge ut bilde av dåpskaken. Ja, du har ikke laget den selv, men den er en profesjonell baker blunder. En morsom ting kan aldri vises for ofte.

To sek, så skal jeg finne den. Selv om jeg blir helt kvalm av tanken på å se den.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:15   #37
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

LilleLeo: Og så fantastisk at du dokumenterte det hele med å ta bilder, enda så sint du var! Mange flere burde gjøre det når de har mislykkes med noe, tror jeg. Med tanke på alle oss som kan underholdes med det!

Det var det faktisk sambo som gjorde, men jeg samtykket og greide å tenke såpass klart gjennom tåre-regnet, at det ville bli morsomt å tenke tilbake på en gang.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:17   #38
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Her kunne jeg skrevet masse, men nøyer meg med et par favoritter fra Kasias kokkekunster:

Den eneste gangen jeg har laget fiskeboller i hvit saus så ringte jeg mamma for oppskrift. Hun sa jeg skulle bruke kraft fra boksen, og det gjorde jeg. All kraften. Og masse melk så klart. Sausen skulle jo være hvit.

Når man lager fløtegratinerte poteter så burde man ikke velge nye poteter. Det er så mye vann i dem.

Jeg har også et titalls historier om kakebakingen min. Jeg suger til alt annet enn gjærbakst, sjokoladekake i langpanne og sukkerbrød. Alt annet blir rått, flatt, vondt eller alle tre på en gang.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:19   #39
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

mye morsomt her. Enten er jeg en perfekt kokk (noe som helt sikkert ikke er sant) eller så har jeg alzheimer light (noe som er mer sannsynlig) for jeg kan dessverre ikke huske å ha gjordt noen store tabber på kjøkkenet.
Men min mann skulle lagte plommesyltetøy her for et par uker siden (det var fryktelig mye plommer på treet i år), og det klarte han å svi i bunn. Så en hel "komlegryte" med syltetøy uten plommesmak, men med svismak måtte rett på dynga.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:20   #40
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg husker forresten at mannen og jeg skulle tilberede vår første romantiske lørdagsmiddag (biff og bakte poteter, må vite ... ). Fant ut litt for sent at vi hadde forvekslet pepperboksen med kanelboksen. Trodde vi hadde ødelagt biffen, men biff med kanel smakte mye bedre enn forventet.

Eventuelt så var dere enda mer forelsket enn dere var klar over.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no