Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-08, 09:50   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Ja, som overskriften sier lurer jeg på hvilken reklamefilm du aldri i livet ville vært med i?

Er det noe du kunne reklamert for?

Jeg vet, at selv om jeg var i ferd med å sulte ihjel, så hadde jeg ALDRI vært med i reklame for bind. ALDRI.

  Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:07   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Hmm..

Kunne aldri vært med i:
Canestenreklame
Kondomreklame
Tena-ladyreklame
Ja, også bindreklame

Sikkert mange flere, men disse intimgreiene er litt for pinlig for meg

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:11   #3
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Jeg ville aldri vært med i en reklamefilm for forbrukslån. "Lån 500.000 uten sikkerhet i dag".

  Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:15   #4
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Eg ville hatt store problem med reklamer for firma og produkt som eg tek moralsk avstand frå. Mc Donalds t.d.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:17   #5
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Jeg er ganske fornøyd med de bindene jeg bruker, så jeg tror ikke jeg ville hatt noe problem med å være med i en reklamefilm for dem.

Å reklamere for Superoxymultifinishvanish og andre vidundermidler eller butikkjeder hvor man stadig får mer til overs når man handler, derimot ...

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:18   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Det går en film nå mot noe som skal hjelpe for analkløe, den hadde jeg hatt problemer med
Tror egentlig ikke jeg ville vært med i noe som helst, hadde opplevd det som belastende å bli forbundet med en reklame eller et produkt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:23   #7
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg ville hatt store problem med reklamer for firma og produkt som eg tek moralsk avstand frå. Mc Donalds t.d.

Jeg også. Det utelukker dermed Nestlé med alle datterselskaper, Coca Cola, McDonalds, oljeselskaper osv. Jeg ville heller ikke reklamert for bilbaserte kjøpesentre. Eller for Libero, fordi jeg er sure på hvordan de juger om tøybleier i heftene sine.

Jeg tror konklusjonen er at jeg kunne reklamert for NSB.

For øvrig har jeg hatt rompa mi på en kampanjeplakat, men det var en politisk kampanje og ingen direkte reklame.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:26   #8
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det går en film nå mot noe som skal hjelpe for analkløe, den hadde jeg hatt problemer med

Den er i det minste morsom, heller både den og tena før Nestlé eller Cola.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:27   #9
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.


For øvrig har jeg hatt rompa mi på en kampanjeplakat, men det var en politisk kampanje og ingen direkte reklame.

Om det er et svarthvittbilde med et lite utvalg dameromper og en politisk tekst i rødt, har den hengt på doen vår i flere år.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:29   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Svært mange, faktisk. Jeg skulle iallfall hatt særdeles saftig betalt i så tilfelle.
Reklamer for bind og slike "Lisa har ikke vært på toalettet på 3 dager"-reklamer får jeg helt noia av. Samme med alle slags krem-reklamer (som feks. Ibux-gel).

Ja og så Colgate. De reklamene hates så intenst her i huset at jeg må hive meg over fjernkontrollen når de kommer. Jeg blir syk av å se på dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:34   #11
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Kunne ikke vært medi reklamer for forbrukslån og stratos.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:36   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Jeg tror ikke det finnes noe jeg ikke kunne reklamert for så lenge betalingen har vært bra. :hore: :fattig og horete, faktisk:

(det er ingen skikkelig bra smilyer her! )

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:41   #13
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Er i grunnen enig med de fleste her.... mye jeg ikke kunne tenke meg å reklamert for.... ei heller svær undertøysreklame for H&M langs motorveien.... Hadde nok ikke fått samme responsen som Cindy heller, så da er jo hele moroa over anyway...

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:45   #14
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Den er i det minste morsom, heller både den og tena før Nestlé eller Cola.

Nå går vel ikke Tena for å være det mest politisk korrekte produktet heller da, hvis man først skal tenke slik. Tena eies av SCA Tissue Europe, verdens største produsent av papirartikler til kast.

Lander fortsatt på å spare hele reklamebransjen for meg

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:48   #15
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tror ikke det finnes noe jeg ikke kunne reklamert for så lenge betalingen har vært bra. :hore: :fattig og horete, faktisk:

(det er ingen skikkelig bra smilyer her! )


__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:49   #16
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tror ikke det finnes noe jeg ikke kunne reklamert for så lenge betalingen har vært bra. :hore: :fattig og horete, faktisk:

(det er ingen skikkelig bra smilyer her! )

Du er så herlig ærlig

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:07   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Du er så herlig ærlig

Ja, men det er jo litt sånn. Når man ikke har så mye penger har man liksom ikke råd til å være idealist på slike ting.

Jeg skulle gjerne ha vært med i en slik "Uanstendig forslag-situasjon" kjenner jeg.
Akkurat nå har jeg jo hverken penger eller sex.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:07   #18
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.574
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Den reklamefilmen for Always der damen sier (med blid sørlandsstemme):"Jeg kan forsikre dere om at etter å ha prøvd Always ville jeg aldri gått tilbake til mine gamle bind!"

Som om noen ville gått tilbake til sine gamle bind.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:39   #19
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Jeg kunne aldri ha vært med i reklamefilmer for Citibank, G.E. Moneybank og andre forbrukslånsbanker. Det ville vært dobbeltmoralsk!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:48   #20
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken reklamefilm ville du ALDRI vært med i?

Zonreklamen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no