Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Enkelte folk har lite vett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-08, 21:29   #81
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Jeg har ikke sagt noe om at "da gjør de sikkert slik og sånn". Jeg bare ser at de ungene på VÅR skole som har foreldre som bryter loven hver gang de putter ungen i bilen, også er de som driter i reglene på skolen, og som er en pest og en plage for både lærere og elever.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:35   #82
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Joda, unger gjør som vi gjør, enig med det.
Derfor kan vi kanskje starte med oss selv? (De andre er det, som nevnt tidligere, lite å gjøre med likevel.) At det er OK å se ned på andre, er også noe unger plukker fort opp.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:38   #83
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Joda, unger gjør som vi gjør, enig med det.

Ikke mine unger, de er smartere enn som så. :in denial: I dag er jeg sur på meg selv, så jeg håper at ungene har fått mer enn 50% gener fra mannen.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:39   #84
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

At det er OK å se ned på andre, er også noe unger plukker fort opp.


Ja, er det noen her som er uenige i det, mener du?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:39   #85
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Jeg blir sjokkert over de som ikke sikrer barna sine. Det er tross alt noe av det farligste vi gjør, å sette oss inn i en bil. Jeg har forøvrig aldri sett noen som kjører med barna usikret i disse dager. Har noen venninner som har snudd barna veldig tidlig, men det er stiller i en helt annen kategori.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:40   #86
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, er det noen her som er uenige i det, mener du?

Jeg trodde dette var tråden for selvfølgeligheter, jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:44   #87
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det er selvfølgelig et greit emne å ta opp. Mener det var Pelen som skrev et utrolig interessant innlegg om bilsikring etter at hun hadde vært på foredrag. Det er jo ren folkeopplysning. Men jeg synes ikke HI var i den kategorien. Jeg oppfattet HI mer av typen "få ut steam" fordi man har sett noe som har opprørt en. Jeg skjønner at det er greit å få ut litt damp, men hvorvidt det er konstruktivt er jeg mer usikker på. Mulig jeg tar feil?

Nei, dette innlegget var ikke ment som noe til folkeopplysning. Pleier vanligvis ikke å blåse sånn ut av slike ting men denne gangen klarte jeg ikke bare å gå rundt å irritere meg over det alene. Hadde jeg sagt noe så hadde svaret vært "Det har du faen meg ikke noe med".

Syntes i grunnen ikke det var så ille at jeg nevnte det med røyken heller. Når man kun tar seg tid til å skrape frontruta(og resten av vinduene er helt nediset) og hive ungen inn i bilen og kjører bil i max. 1 minutt fordi man er røyksugen syntes jeg faktisk det var relevant(i alle fall i forhold til min reaksjon). Hadde vedkomne ventet en time hadde det vært flere i huset som sikkert kunne sett etter barnet mens hun selv dro på butikken. Syntes ikke det er noe å unnskylde om det så skulle ha vært et engangstilfelle. Jeg har forøvrig ikke noe i mot personer som røyker selv om noen kanskje tolket det slik, det var bare selve episoden.

Konvolutt med info til vedkomne var faktisk ganske lurt

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:45   #88
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Joda, unger gjør som vi gjør, enig med det.
Derfor kan vi kanskje starte med oss selv? (De andre er det, som nevnt tidligere, lite å gjøre med likevel.) At det er OK å se ned på andre, er også noe unger plukker fort opp.

Jeg syns det er stor forskjell på å i det stille ergre meg grønn over disse foreldrene som med å gjøre en rævva dårlig jobb som foreldre også skaper problemer for alle andre, og på å se ned på dem. Dessuten bløffer jeg veldig godt.

Poden: - Hvorfor han sitte fremme og ikke vi??
- Fordi vi har airbag og da er det farlig, men det har sikkert ikke de (særlig )
- Men hvorfor uten belte??!!! Det er jo IKKE lov!!
- Eeeh, nei du så sikkert feil.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:46   #89
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er stor forskjell på å i det stille ergre meg grønn over disse foreldrene som med å gjøre en rævva dårlig jobb som foreldre også skaper problemer for alle andre, og på å se ned på dem. Dessuten bløffer jeg veldig godt.

Poden: - Hvorfor han sitte fremme og ikke vi??
- Fordi vi har airbag og da er det farlig, men det har sikkert ikke de (særlig )
- Men hvorfor uten belte??!!! Det er jo IKKE lov!!
- Eeeh, nei du så sikkert feil.

Men "i det stille" så mener jeg selvsagt overfor ungene. Venner får høre om det til kjedsommelighet. Og nå altså også dere.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:51   #90
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Poden: - Hvorfor han sitte fremme og ikke vi??
- Fordi vi har airbag og da er det farlig, men det har sikkert ikke de (særlig )
- Men hvorfor uten belte??!!! Det er jo IKKE lov!!
- Eeeh, nei du så sikkert feil.

Synes egentlig bare du skal si sannheten til poden: "Du har rett i at det ikke er lov, men noen gjør det alikevel." Tror det er like greit at de oppdager det først som sist, tross alt.

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Nei, dette innlegget var ikke ment som noe til folkeopplysning. Pleier vanligvis ikke å blåse sånn ut av slike ting men denne gangen klarte jeg ikke bare å gå rundt å irritere meg over det alene. Hadde jeg sagt noe så hadde svaret vært "Det har du faen meg ikke noe med".

Det er jo hyggelig at jeg har forstått deg riktig. Og jeg er glad for at du har en bra effekt av å blåse ut på nett.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:53   #91
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Jeg gjør det når det er fremmede. Som når noen går på rød mann. Men når det gjelder skolekameratene hans så har jeg ikke lyst til å sette ham i en situasjon der han begynner å diskutere dette med disse bøllene. Jo mindre han har å gjøre med dem, jo bedre...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:54   #92
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Hadde jeg drevet folkeopplysning på den måten som jeg skrev innlegg på i går hadde jeg nok ikke kommet særlig langt Men en og annen gang hender det man blir frustert og sint og føler at enkelte bare ikke ønsker å forstå eller gir blanke.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:56   #93
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Jeg blir like forundret hver gang slike bilsikringsdiskusjoner blir dratt opp. Jeg har ikke noen problemer å se at det finnes mange som kjører uforsvarlig med ungene sine i bil, men å bli sjokkert og forbanna? Jeg ramler virkelig av lasset når det blir snakk om å sende brev, sms og leserinnlegg kjenner jeg. Jeg er opptatt av bilsikring, men når det gjelder mine egne barn. Hva naboen gjør føler jeg ikke at jeg har noe med...

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:01   #94
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er opptatt av bilsikring, men når det gjelder mine egne barn. Hva naboen gjør føler jeg ikke at jeg har noe med...

Men skal man tenke sånn alltid? Naboen og andre kan gjøre som de vil med barna, liksom? Jeg klarer ikke helt å fri meg fra tanken på hva de utsetter barna for.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:02   #95
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Jeg skjønner heller ikke at man blir opprørt over hva andre gjør. Dessuten kan hun ha hatt sine grunner der og da. Kanskje var hun superstresset, men angret etterpå?

Jeg må innrømme at jeg ved flere anledninger har vurdert å ta en Britney når lillejenta hyler i bilsetet fordi hun hater å sitte fastspent. Men jeg har så langt latt det være

Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:04   #96
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg skjønner heller ikke at man blir opprørt over hva andre gjør.

Virkelig? Uansett hva det gjelder?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:05   #97
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men skal man tenke sånn alltid? Naboen og andre kan gjøre som de vil med barna, liksom? Jeg klarer ikke helt å fri meg fra tanken på hva de utsetter barna for.

Nei, men nå er det jo ikke akkurat barnemishandling vi snakker om heller da.

Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:06   #98
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Nei, men nå er det jo ikke akkurat barnemishandling vi snakker om heller da.

Nei, du har helt rett. Det er bare manglende bilsikring som kan drepe eller skade barnet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:06   #99
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men skal man tenke sånn alltid? Naboen og andre kan gjøre som de vil med barna, liksom? Jeg klarer ikke helt å fri meg fra tanken på hva de utsetter barna for.

Nei, ikke hva de vil. Overgrep og vanskjøtsel hadde nok fått meg til å ta en bekymringstelefon også. Jeg synes også det er uansvarlig å ikke sikre barna forsvarlig, men jeg klarer bare ikke å engasjere meg så mye som mange her gjør.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:11   #100
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Virkelig? Uansett hva det gjelder?

Nei, ikke uansett hva det gjelder. Men akkurat denne episoden kan jeg ikke si jeg blir opprørt over, nei.

Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no