Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tøyelighet på cowboystøvletter ?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 21:47   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Tøyelighet på cowboystøvletter ?

Da er shopoholikeren Dib faldet i igjen, og har kjøpt seg et par råstilige røde cowboy-inspirerte støvletter (har lett etter bilde på nettet, men ikke funnet noe, og jeg får ikke til å legge ut billede fra min harddisk).

Nå vil det seg, at jeg syntes tuppene på den størrelse jeg vanligvis bruker vippede litt for mye opp og ble veldig fremtredende, samtidig som støvlettene var vel nok komfortable.

I størrelsen under, 38, satt støvlettene mye penere. De er lange nok, men siden de er spisse kjenner jeg trykk foran i siden av foten, hvor de er litt smale.

Ekspedienten mente, at så lenge støvlettene var lange nok, så ville de tøye seg og bli behagelig. Så naturligvis kjøpte jeg den mindre størrelse.

Men nå blir jeg plusselig i tvivl. Prøver jo gjerne med våte sokker etc., men når jeg først har gjort det, kan jeg liksom ikke levere dem tilbake mere !

Så, skal jeg beholde disse og satse på at det går bra, og har dere tips om hva annet enn våte sokker jeg kan anvende for å utvide dem ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:55   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøyelighet på cowboystøvletter ?

Grattis med nye støvletter.

Før du leverer de kan du stikkeinnomskomakeren på CC, de er virkelig dyktige
Hør om det er mulig å blokke de litt ut.

Det er litt uvant med slike spisser på sko, men du blir nok vant til det

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no