Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er ditt beste motetips?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-06, 17:33   #1
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Hva er ditt beste motetips?

Jeg har en hvit lang singlet som er kul under alle gensere. Er genseren litt kort, så bare tar jeg singleten under og vips så kan jeg bruke en kort genser selv når det er kaldt.
Har også en offwhite singlet med blondekanter som er stilig under alt

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 18:42   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Ha et haug topper i skapet. Sammen med skotøyet kan du da sprite opp/dysse ned enhver drakt !

Som Snill og Grei lærte meg: topper er topp !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!

Sist redigert av Muad'Dib : 01-10-06 kl 19:45.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:22   #3
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Sort innsvinget, kort dressjakke.
Et must som kan brukes til både hverdags og til fest.
Passer til skjørt, penbukser, jeans; ja, egentlig det meste.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:24   #4
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Ha på deg noe du stortrives i, for da ser du alltid bra ut

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:25   #5
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Jeg har en hvit lang singlet som er kul under alle gensere. Er genseren litt kort, så bare tar jeg singleten under og vips så kan jeg bruke en kort genser selv når det er kaldt.
Har også en offwhite singlet med blondekanter som er stilig under alt

Signerer. Singletene til Malene Birger er toppen! Jeg har en i hver farge nå, og bruker de hver dag.

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 16:12   #6
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Signerer. Singletene til Malene Birger er toppen! Jeg har en i hver farge nå, og bruker de hver dag.

Hvor får man kjøpt disse?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 16:17   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hvor får man kjøpt disse?

København?!?

http://www.bymalenebirger.com/

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 18:30   #8
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Jeg har kjøpt By Malene Birger puter på ROOM, men der har de jo ikke klær.

Ellers så har jeg sett at de har Malene Birger klær i forskjellige butikker, bla har jeg sett de i flere butikker på Paleet kjøpesenter og Aker Brygge.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 18:33   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Enig i det med singletane! Men eg kjøpe mine på VeroModa, så kan eg kjøpe nye når dei er litt slask.

Ellers er ei fin olabukse som sitte flott, og et par sko med høy hæl et must.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:44   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

En kul veske

Passer alltid i størrelsen (greitt for jojo-slankere )og kan sprite opp hvilket som helst kjedelig antrekk.

Det samme med solbriller. Har man gamle, umoderne og i tillegg ukledelige solbriller så trekker det hele antrekket ned.

Sko med hæl er et must for alle med fotball-legger - gir en fin strekk på leggen. Synes man det er vanskelig å gå på så er det bare å øve!!!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:55   #11
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Du får kjøpt dem i 3.etasje på Sten og Strøm i Oslo for eksempel, på en butikk som heter Designers. Koster 400 om jeg ikke husker helt feil

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:46   #12
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Singleter, kule belter og vesker, samt sko.
Det er som oftest de tingene som gjør antrekket

Samt jeans som en faktisk er fin i! Verste jeg ser er husmorrumper i jeans som gir dem flat, bred bak, -sånn at det ser ut som en går med bleie :spy:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:49   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.


Verste jeg ser er husmorrumper i jeans som gir dem flat, bred bak, -sånn at det ser ut som en går med bleie :spy:

Hvordan kan man være helt overbevist om at det ikke ser ut som man bruker bleie?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:35   #14
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Matchende tilbehør er min greie. Belte/sko/øredobber. Ikke alle tre tingene, men noe av det.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:36   #15
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Hvordan kan man være helt overbevist om at det ikke ser ut som man bruker bleie?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:49   #16
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Hvordan kan man være helt overbevist om at det ikke ser ut som man bruker bleie?

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:09   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hvor får man kjøpt disse?

Hassan og Den Dama rett på nedsiden av Cosmo på Frogner
Må visst innom der på lørdag jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:45   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Hvordan kan man være helt overbevist om at det ikke ser ut som man bruker bleie?

Nå ble jeg også nervøs, gitt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:20   #19
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Håper ikke jeg ser ut som en bleiebruker .

Mitt beste motetips er masse topper i forskjellige farger. Og juggelsmykker som kan kasseres eller gis bort når de ikke er moderne lenger.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:36   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt beste motetips?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hvordan kan man være helt overbevist om at det ikke ser ut som man bruker bleie?

Egen rompetråd? AnneM vurderer

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no