Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 21:19   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Rigtig fine mørkolivengrønne Diesel støvletter med lekre nitter og kilehæl. Var tilfeldigvis hos Cara i Drammen etter besøk til systuen ovenfor og forelskede meg straks

Vel hjemme skulle jeg naturligvis dreje litt foran speilet med dem, og se hvilke antrekk passede til....

og da så jeg at den ene støvlet er en str. 39, mens den annen er en str. 40 trodde sånn noe bare skjedde for andre, jeg !

Nå, men da må jeg vel slæbe meg en halv time "feil vei" (kommer jo aldrig i Drammen ellers) for å bytte støvlet igjen.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:29   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Æsj, så kjipt.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:38   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Å sånt er kjipt.

Lykke til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:49   #4
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Skjønner at dette er irriterende. Litt vel langt å kjøre for å bytte ...

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:17   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Så kjedelig! Men vil gjerne se bilde!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:21   #6
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Huff, så dumt, men hva er vel en halvtime eller to for lekre støvletter

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Så kjedelig! Men vil gjerne se bilde!


Vil du nok!



__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:25   #7
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Så kjipt :comfort:

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:40   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Rigtig fine mørkolivengrønne Diesel støvletter med lekre nitter og kilehæl. Var tilfeldigvis hos Cara i Drammen etter besøk til systuen ovenfor og forelskede meg straks

Vel hjemme skulle jeg naturligvis dreje litt foran speilet med dem, og se hvilke antrekk passede til....

og da så jeg at den ene støvlet er en str. 39, mens den annen er en str. 40 trodde sånn noe bare skjedde for andre, jeg !

Nå, men da må jeg vel slæbe meg en halv time "feil vei" (kommer jo aldrig i Drammen ellers) for å bytte støvlet igjen.

Min kjære yndlingsbutikk jo!!!!
Der er det utrolig mye fint, ikke sant?

De støvlettene har jeg ikke sett...hmm..må visst ta meg en bytur jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:52   #9
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Da kan du slepe deg innom hit på veien og få en kopp kaffe.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:56   #10
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Min kjære yndlingsbutikk jo!!!!
Der er det utrolig mye fint, ikke sant?

De støvlettene har jeg ikke sett...hmm..må visst ta meg en bytur jeg

Enormt lekker butikk, ja. De hadde også noen veldig lekre røde cowboy-inspirerte støvletter (samt Frye i mindre størrelser nedsatt fra 2500 til 1000 kr). Minuset ved cowboy-støvlettene var dog tæerne som vippede litt opp. Ble litt for høy clownefaktor for meg.

Jeg sto da likevel ikveld iført 1 støvlet og jålede litt foran speilet. Fant ut av, at str. 39 faktisk passede bedre enn 40 - som var de jeg mente å kjøpe. Så after all var det vel et hell ved et uhell at de ble blandet sammen...

Skal ta billeder når jeg har fått meg et make par !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!

Sist redigert av Muad'Dib : 02-10-06 kl 23:03.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:05   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Enormt lekker butikk, ja. De hadde også noen veldig lekre røde cowboy-inspirerte støvletter (samt Frye i mindre størrelser nedsatt fra 2500 til 1000 kr). Minuset ved cowboy-støvlettene var dog tæerne som vippede litt opp. Ble litt for høy clownefaktor for meg.

Jeg sto da likevel ikveld iført 1 støvlet og jålede litt foran speilet. Fant ut av, at str. 39 faktisk passede bedre enn 40 - som var de jeg mente å kjøpe. Så after all var det vel et hell ved et uhell at de ble blandet sammen...

Skal ta billeder når jeg har fått meg et make par !

Ja gjør det
De bootsene du nevnte så jeg og de var lekre, de cowboy inspirerte
Det er så mye lekkert der at jeg må ikke gå inn om jeg ikke skal ha noe ihverfall
Jeg endte opp i forrige uke med en strikkejakke i brunt med rosa mink på ermene og halsen til 2895,- fra Munthe plus, men den er virkelig rålekker og varm.Jeg er en frysepinne
Og jada jeg kjøpte Frye jeg vettu
De var jo kjempebillige

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:13   #12
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ja gjør det
Jeg endte opp i forrige uke med en strikkejakke i brunt med rosa mink på ermene og halsen til 2895,- fra Munthe plus, men den er virkelig rålekker og varm.Jeg er en frysepinne

Sig ifra når du finner ut av, at den er for stor ! For du kjøpte den vel i str. 40/L, ikke sant ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:27   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Sig ifra når du finner ut av, at den er for stor ! For du kjøpte den vel i str. 40/L, ikke sant ?

Ja faktisk Liker jakker litt store jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:55   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 00:05   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Da kan du slepe deg innom hit på veien og få en kopp kaffe.

JA!!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 01:09   #16
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Da kan du slepe deg innom hit på veien og få en kopp kaffe.

Kjempekoselig - sender deg SMS !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:10   #17
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Da fikk jeg byttet støvlet idag. De ser sådan ut:

http://www.w1style.co.uk/details.asp?productid=5822 virker mere brune på billedet her enn IRL - da er de altså olivengrøn-aktige og sålene næsten sorte. Bemærk de små nitter på forsiden av sålen !

De sitter vidunderligt selv om hælen er så høy, og passer til det meste av tøyet mitt.

På vei ut av butikken kom jeg forbi den butikk som har disse Sass and Bide bukser som noen var så frek å kjøpe fra Angelique rett foran nesen på meg. Så da måtte jeg jo prøve hva jeg gikk glipp av. Naturligvis passede akkurat den sortfarge og akkurat den størrelse perfekt, og skrytet om den perfekte pasformen var absolutt ingen overdrivelse. Ser helt rå ut med de nye støvletter !

Så nå er Dib glad.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:31   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Sass & Bide er bare helt utrolige flotte i passformen
Jeg elsker de buksene, men de er dessverre nokså dyre
Grattis med nye lekre støvletter og bukse

Jentene både hos Cara og Paul & Pauline er forresten utrolig søte!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:40   #19
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Lekre støvletter!

Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 16:59   #20
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpte meg nye støvletter idag (dagens syteinnlegg)

Kan bekrefte at støvlettene var fine IRL også.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no