Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerkjolene til HM - størrelser...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-18, 20:16   #1
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommerkjolene til HM - størrelser...

Altså, jeg er superhappy over å ikke alltid røske med klær hjem som viser seg å være for små, men når jeg nå har sett at HM har kjempefine sommerkjoler (både til strands og til lands), må jeg bare spørre om det er meningen at de skal HENGE og være sånn oversize? På flere modeller med vaffelstrikk øverst, og smale stropper (eller knyting) er strikken nærmest ikke i "strekk", men henger løst? Alle kjolene ser ellers også så store og vide ut.

Jeg er ikke på noen måte liten og nett, og ble så usikker på stilen og tanken her

Vedlagte bilder
Filtype: jpg HM 1.jpg (96,4 KB, 134 visninger)
Filtype: jpg HM2.jpg (48,4 KB, 122 visninger)
__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-18, 20:36   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjolene til HM - størrelser...

Jeg har sett en del i den stilen, ja. Man må vel være høy og tynn for å kle noe sånt? Jeg er lav, jeg hadee sett ut som en liten tipi.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-18, 22:52   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjolene til HM - størrelser...

Helt håpløs fasong på veldig mange kjoler denne sesongen!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 01:04   #4
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjolene til HM - størrelser...

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har sett en del i den stilen, ja. Man må vel være høy og tynn for å kle noe sånt? Jeg er lav, jeg hadee sett ut som en liten tipi.

Tipi, ja... i et par av dem følte jeg meg som en mongolsk jurt :

Det var et par modeller som var mer sånn "strømlinjeformet", og som ikke var så mye stoff, men mer "storskjorte". De var egentlig ok.

De to jeg viste bilde av, er det helt greit at ikke ser så vakre ut på meg, det var mer det at jeg måtte 1 og 2 str NED, som gjorde meg litt skeptisk til om jeg har falt helt ut av hot or not.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 01:06   #5
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjolene til HM - størrelser...

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Helt håpløs fasong på veldig mange kjoler denne sesongen!

Og stoffet! Jersey i tynn litt gjennomsiktig kvalitet som legger seg flatt over byste og andre "høye" eller "utstående" punkter. Til tross for gigante mengder stoff.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 01:27   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjolene til HM - størrelser...

De kjolene der blir fort sirkustelt på alle som har mer enn a-cup.

Men veldig fine på de som kler dem! Og sikkert supre hvis man er gravid.

Jeg kan heller ikke bruke disse som er vide oventil med strikk i livet. Eller på meg, som har livet høyt oppe, er strikken alltid nedenfor livet. Så selv om jeg egentlig har midje gjør disse kjolene at jeg får tønnefasong.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 01:43   #7
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjolene til HM - størrelser...

Opprinnelig lagt inn av My, her.

De kjolene der blir fort sirkustelt på alle som har mer enn a-cup.

Men veldig fine på de som kler dem! Og sikkert supre hvis man er gravid.

Jeg kan heller ikke bruke disse som er vide oventil med strikk i livet. Eller på meg, som har livet høyt oppe, er strikken alltid nedenfor livet. Så selv om jeg egentlig har midje gjør disse kjolene at jeg får tønnefasong.

Nei, det blir fort sånn Gomp. Men altså, slår et slag for disse smalere storkjortene, evt a-form i ikke-stretchy stoff. Ikke galt

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 01:48   #8
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerkjolene til HM - størrelser...

Tipi

Jeg skal på shopping i morgen. Tipi og bikini.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 10:48   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjolene til HM - størrelser...

Sliter også med kjoler (og jakker med belte) der livet kommer på feil sted, men på meg havner det ofte for høyt. Men i dag har jeg på meg sommerkjole som jeg bestilte på nett i vinter, og den passer virkelig bra, så flaks! Absolutt ikke teltfølelse, fasongen var veldig god (til meg ihvertfall). Ser den fins i svart med prikker også, jeg har den lyseblå med blomstermønster. https://www.zalando.no/new-look-wrap...1c0ql-k11.html

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no