Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 11:16   #941
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Den var fin, Nessie.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 12:49   #942
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Farlige tråden, akkurat bestilt dette fra www.oakstream.dk







Nå blir det shoppestopp her, ihvertfall til vintersalget starter

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 12:50   #943
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Farlige tråden, akkurat bestilt dette fra www.oakstream.dk





Nå blir det shoppestopp her, ihvertfall til vintersalget starter

Der var min utgave av kjolen ja!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 13:20   #944
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Der var min utgave av kjolen ja!

Min også!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 13:22   #945
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Den kjolen står langt opp på ønskelisten min!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 13:22   #946
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Disse har jeg også lyst på, hvordan er de i størrelsen?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 13:25   #947
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Mine er helt vanlige i størrelsen, kanskje bittelitt brede i lesten. Jeg må jo jobbe litt med foten når jeg går, men det er jo halve poenget med disse.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 13:31   #948
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Mine er helt vanlige i størrelsen, kanskje bittelitt brede i lesten. Jeg må jo jobbe litt med foten når jeg går, men det er jo halve poenget med disse.

Så de er normale på lengden? Jeg er nemlig 38,5 og har det problemet at 38 blir bittelitt trange og 39 av og til for store. Det teite er at jeg har prøvd disse før, men husker ikke hvilken størrelse. Jeg troor det var 39, og jeg troor de var greie.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 13:37   #949
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Aj, ikke lett å si. De er i alle fall ikke små, jeg bruker 36 og kan nok ha på meg litt tjukke sokker oppi - men det har nok like mye med bredden å gjøre.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 13:39   #950
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Hmm.. jeg var innom butikken jeg prøvde de i i dag for å se om de hadde de igjen, men den gang ei. De hadde bare 37. Mulig jeg må prøve å trykke med ned i de for å sjekke ståa.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 14:51   #951
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Tok sjansen på å bestille de i str 37. Bruker 36-36,5 i småslo. SÅ jeg håper de ikke blir for store. I såfall blir det muølighet for å øgjøre et kupp her inne om en uke el to.Veeenter på post.

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 15:38   #952
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den var lekker, Nessie!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 18:50   #953
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.882
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 20:03   #954
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Skjørt fra Boden.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 20:31   #955
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg kjøper stadig flere kjoler for å prøve til julebord.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 12:24   #956
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg var og prøve Fitflop-støvlettene i 37 nå, og de fikk jeg på. Trange og vonde, så jeg skal ikke ha de, men tror 38 er riktig. Prøvde et par halvhøye med samme lest i 38 og 39 og her var 38 passe, 39 for stor. Så jeg vil si de er romslige, og nå skal jeg bestille meg 38!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 16:18   #957
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har snopet meg en ullkjole hos Tulip & Tatamo. Til mitt forsvar er den ganske klassisk i form og farge, så jeg kan ha den lenge. Finner ikke bilde av den, men den er temmelig lik den under her, men i grått med offwhite strikk og spiral istedetfor hjerte.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 17:32   #958
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg har snopet meg en ullkjole hos Tulip & Tatamo. Til mitt forsvar er den ganske klassisk i form og farge, så jeg kan ha den lenge. Finner ikke bilde av den, men den er temmelig lik den under her, men i grått med offwhite strikk og spiral istedetfor hjerte.

Kjempefin kjole! Legger du ut bilde av din ogsåå når du får den? Ønsker meg ull/filtkjole fra TT. Spent på hvordan de er i str....

Kokos: Da tror jeg at str blir riktig til meg også.

Fikk den søte Cream-kjolen med kort erme fra Free Zone i dag. Veldig fin! Fikk den på nå som ganske stor gravid, så den kommer til å passe fint til barnedåp på nyåret. God service derifra og de hadde også lagt ved en søtø personlig hilsen med 2 hjertesjokolader.

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 18:33   #959
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jimmy Choo



__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 18:34   #960
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Morgana: Jeg tror egentlig at du burde hatt 36. Jeg er vanligvis 38.5-39, men klarte å komme inn i 37, og 38 er passe, 39 for stor.

Spent på hva du synes.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no