Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-18, 23:37   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Hotell Oslo

Planlegger å ta de to guttene mine med til Oslo og er på jakt etter et koselig hotell med god frokost.
Noen forslag?

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 19:36   #2
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hotell Oslo

Kan man bo på scandic Vulkan med barn? Prøvde å legge inn bestilling for å sjekke pris og det var fullt når jeg valgte 1 voksen og 2 barn, men velger jeg to voksne var det mye ledig. Vi klarer oss med en stor dobbelseng.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 19:38   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell Oslo

Ja, det kan man. Hyggelig hotell!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 12:45   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell Oslo

Det er overraskende mange hoteller som ikke lar en bestille rom med bare dobbeltseng når man har med barn. Jeg prøvde noen ganger tidligere i sommer, da jeg vurderte å reise alene med min 7-åring. Men det løser seg hvis man ringer dem.

Jeg har ikke vært på selve hotellet, men vi er nærmeste nabo med dem, og det er stille og rolig, og et fint område. Det bodde mange barnefamilier der under Norway Cup. Vi går til Oslo S på 15 minutter, og det er kort avstand til buss om man heller vil det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 00:33   #5
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hotell Oslo

[quote=Input;4719920]Det er overraskende mange hoteller som ikke lar en bestille rom med bare dobbeltseng når man har med barn. Jeg prøvde noen ganger tidligere i sommer, da jeg vurderte å reise alene med min 7-åring. Men det løser seg hvis man ringer dem.

Jeg har ikke vært på selve hotellet, men vi er nærmeste nabo med dem, og det er stille og rolig, og et fint område. Det bodde mange barnefamilier der under Norway Cup. Vi går til Oslo S på 15 minutter, og det er kort avstand til buss om man heller vil det.[/QUOTE

Høres bra ut, tenkte å sende de en e-post.

Er det trikk i nærheten? Det er et av høydepunktene ved Oslo tur, å kjøre trikk.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 00:35   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell Oslo

Ja, på andre siden av Mathallen er Grünerløkka og trikken.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 00:39   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell Oslo

Det er ikke sånn rett ved da, trikken. En god bit å gå, for oss fra landet.
Spørs litt hvor dere har tenkt å være i Oslo, hvor har dere tenkt å gå? Thon Opera har god frokost, og da bor du bokstavelig talt oppå flytoget og Oslo S.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 00:46   #8
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hotell Oslo

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det er ikke sånn rett ved da, trikken. En god bit å gå, for oss fra landet.
Spørs litt hvor dere har tenkt å være i Oslo, hvor har dere tenkt å gå? Thon Opera har god frokost, og da bor du bokstavelig talt oppå flytoget og Oslo S.

Vi har ikke planlagt noe ennå, men tenker en tur med trikken er et must og kanskje en tur på teknisk museum. Innom en lekebutikk og Unaas cycling. Spise lunsj og middag på cafe og restaurant er også viktig.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 00:53   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell Oslo

Det tar 9 minutter å gå fra Scandic Vulkan til trikkeholdeplassen på Schous. Jeg vil vel ikke si at det er en god bit å gå, enten man er fra landet eller ikke. Det er 600 meter.

Fra Vulkan til Teknisk museum kan dere ta trikk nr 12 (fra Schous plass) eller 54-bussen fra Telthusbakken (2 min fra hotellet).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 07:20   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell Oslo

Jeg kan forstå at det føles som et stykke, alle veier man må gå føles jo lange når man er ukjent. Det stemmer at trikken er noen kvartaler borte og bussen er internt rett utenfor.

Lunsj og middag spises enkelt ved Mathallen, eller man kan få langs Akerselva nedover etter Teknisk museum og finne noe på veien. Det er et stykke å få helt ned, men vi gjør det ofte. Om det et fint vær, anbefaler jeg å bade i den nye badeplassen i Akerselva, den er veldig fin og kul.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no