Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-17, 22:48   #261
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg så Arthurs Julegaverace med syk lillesøster idag.
Nå har jeg på The Polar Express.

Begge på Netflix.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 14:59   #262
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi har sett Alene Hjemme 1 og 2. Ungene ler seg fillete når tyvene kommer hvert år

Nå er vi virkelig godt i gang med julegavene. Alle julegaver til søsken m/partnere samt nevøer og nieser er både innkjøpt og innpakket. Det vi mangler er de fleste gavene til barna (har kjøpt et par) og foreldrene våre.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 15:30   #263
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg hengte opp røde gardiner i stua i dag! Men jeg ser alt jeg må ha nye...de er så falmet!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 15:43   #264
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg leter etter stellebord til dukke, hva anbefales?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 15:53   #265
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg leter etter stellebord til dukke, hva anbefales?


Jeg bestilte nettopp gaver på Lekekassen.no og så at de hadde 50% på sammenleggbart stellebord til dukker m/vaskebalje under og lommer til bleier og slikt på siden.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 16:35   #266
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2017

Har kjøpt ny adventsstake. Georg Jensen. Det blir fint.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 16:40   #267
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg bestilte nettopp gaver på Lekekassen.no og så at de hadde 50% på sammenleggbart stellebord til dukker m/vaskebalje under og lommer til bleier og slikt på siden.

Ja, har sett den men usikker på om jeg skal kjøpe det eller srellesenter

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 16:54   #268
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi pleier å ha røde gardiner til jul, men nå lurer jeg på om jeg trenger lilla adventsgardiner i tillegg.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 17:27   #269
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi har ikke julegardiner, har ikke gardiner på kjøkkenet. Kanskje vi burde hatt?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 17:42   #270
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi har ikke julegardiner, har ikke gardiner på kjøkkenet. Kanskje vi burde hatt?

Vi har gardiner i en måned i året: desember. Syns det er superfint & koselig.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 17:46   #271
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi har gardiner i en måned i året: desember. Syns det er superfint & koselig.

Men da må jeg ha opp gardinstenger litt raskt. Og finne gardiner.

Hva slags julegardiner har dere?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 18:44   #272
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har jule-liftgardiner i hele desember. Det er hyggelig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 18:47   #273
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Men da må jeg ha opp gardinstenger litt raskt. Og finne gardiner.

Hva slags julegardiner har dere?

Jeg har skinner skjult av garddinbrett så skinnene er der permanent. Gardinene er ensfargede dyp julerød lin. Helt enkle, lange.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 19:15   #274
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Ingen julegardiner her, men har noen veldig gamle julekuler som jeg har arvet og de henger jeg over gardinstang og gardinvaier til pynt. Jeg tør ikke la ungene henge de på treet men det er koselig å ha de framme. Min bestemor hadde de hjemme da hun var lita.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 19:21   #275
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi har ikke julegardiner, har ikke gardiner på kjøkkenet. Kanskje vi burde hatt?


Vi har heller ikke gardiner på kjøkkenet, synes det er finest slik. Vi har julegardiner på stua da.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 20:37   #276
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi har IKEA rullegardin på kjøkkenet. Skal ikke opp noe nye festeanordninger men kanskje jeg skal sjekke om IKEA har julerullgardin med samme type oppheng.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 21:40   #277
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi har ikke julegarfiner. :bidrar:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 22:12   #278
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Har et stort hjerte i rødt bånd i det ene kjøkkenvinduet i hele desember, masse lys og telys i vinduskarmen og spisebrikker med jul/vintermønster så det er kanskje nok. Kjøkkenet er ikke så stort.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 23:07   #279
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi har ikke julegarfiner. :bidrar:

Ikke jeg heller, men jeg har noen store, fine hjerter som jeg henger i fine julebånd ned fra gardinstengene, utenpå de nøytrale, naturfargede lingardinene jeg har året rundt. Men ikke før siste uka før jul da.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 00:06   #280
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Julegardiner, schmulegardiner. Jeg er mer her:


(Kilde: youtube.com)


Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no