Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-14, 01:22   #141
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?

Det hender jeg bruker en gryterettpose - men jeg skjønner ikke helt hvorfor for jeg endrer alltid ved å tilsette litt ekstra av det osv.
Ellers bruker jeg disse 5-minutters erterstuingposene; er det toro? Men også der tilsetter jeg noe ekstra; nemlig sukker, er oppvokst med søt erterstuing. Utover dette kommer jeg ikke på noe mer toro jeg bruker hjemme. Men det betyr ikke at jeg ikke spiser det servert hos andre, for det gjør jeg. Kom på en ting til; når mannen og Klumpen ønsker bernesaus så får de fra pose, men ikke spesifikt merke, det er vel eneste av sausene vi bruker i hus som jeg ikke lager selv.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 01:36   #142
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?

Vi bruker masse TORO og annet. Ingen av oss er spesielt glad i å lage mat, så vi gjør de så enkelt som mulig. Jeg er ikke flau over å si at vi sjeldent lager maten fra bunnen av.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 09:47   #143
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg bruker nå åpenbart heller ikke Toro vaffelrøre. Vi hadde en pose liggende, men poden dro frem oppskriften han brukte sist, og dro på butikken for å kjøpe det vi manglet i stedet. Snobbet av min egen tiåring.

Jeg er ingen matlager og lager endel toro, men akkurat vaffelrøra lager jeg helt selv, jeg syns det er mye bedre, og jeg får ikke helt til den der tororøra.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 10:14   #144
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?

Tomatsuppe, bergensk fiskesuppe, buljongterninger, bernaisesaus og et par andre sauser, en og annen gryterett, kylling tikka masala, vaffelrøre, brownies, langpannekaker.... Det er mulig det er mer også. Brukes ikke så ofte, men jeg har ikke noe i mot å bruke noe det står toro på.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 12:16   #145
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er ingen matlager og lager endel toro, men akkurat vaffelrøra lager jeg helt selv, jeg syns det er mye bedre, og jeg får ikke helt til den der tororøra.

Det er jo ikke noe tvil om at det er bedre, og ikke er det vanskelig heller - det er stort sett bare det at jeg aldri har noe annet å bruke 8 dl kulturmelk til.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 22:30   #146
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?

Jeg bruker lite Toro nå til dags, men Lofoten fiskesaus og en og annen kyllingsaus går med i ny og ne.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no