Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-16, 11:21   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Min trofaste, to år gamle HTC 8 ble most kraftig, og er nå avskrevet. ( :snufs: )

Trenger å være på mobil igjen i dag, og trenger altså da å få kjøpt noe i butikk i sentrum.

Vil helst ha en HTC 10, men finner den ikke på lager noe sted. Vil ikke ha Sony eller Samsung. Må ha mye minne og være rask. Mobil brukes 24/7 som arbeidsverktøy, god funksjonalitet i mail og kalender er viktig.

Og så må jeg kunne putte den i en lomme. Klarer ikke sånne svære telefoner.

Tips?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 11:36   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

iPhone 7, da?

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 11:36   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Huawei skal være bra og stødig,
http://www.tek.no/artikler/test-huawei-p8/185901

Han jeg bor sammen med er strålende fornøyd med denne,
http://www.tek.no/artikler/test-moto...erasjon/193688

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 11:39   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Helt sikker på at du ikke vil ha Sony? Jeg byttet fra HTC (etter 3 HTC'er) til Sony og er veldig mye mer fornøyd.

Jeg har den siste, xPerformance heter den vel, med ekstra minnebrikke i. Den blir sikkert for stor for ditt bruk, men XZ-utgaven KAN være verdt å ta en kikk på. Den er vann- og støtsikker, og passe stor.

Jeg bruker denne siden for å lese meg opp på mobiler når jeg skal bytte: http://www.tek.no/tester/mobiltelefon

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 11:44   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Jeg vil absolutt ikke ha Sony. Har vært borti (som mobil nr 2) flere av mobilene oppigjennom.

Huawei, tja, det er en tanke. Er det Android?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 11:51   #6
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

HTC one er på klikk & collect i Klingenberggata.

Her

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 11:58   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Men hvis du bestiller i dag på nett og tar hjemkjøring eller firmalevering så får du den kanskje kjapt?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:04   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

HTC one er på klikk & collect i Klingenberggata.

Her

Feil HTC.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:04   #9
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Min erfaring med Huawei er at den har en helt grusom brukervennlighet.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:05   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.558
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vil absolutt ikke ha Sony. Har vært borti (som mobil nr 2) flere av mobilene oppigjennom.

Huawei, tja, det er en tanke. Er det Android?

Ja, veldig fornøyd med min. Sony er grusomt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:25   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Feil HTC.

De har HTC 10 på Siba på Liertoppen. Road trip!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:27   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Går det an å se noe sted hva de har på lager i Telenorbutikkene på Oslo City og Byporten?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:33   #13
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Går det an å se noe sted hva de har på lager i Telenorbutikkene på Oslo City og Byporten?

Du kan jo, hø hø, ringe og spørre? Hvis du har tilgang til en annen telefon da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 12:39   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Du kan jo, hø hø, ringe og spørre? Hvis du har tilgang til en annen telefon da.

Ja, jeg sitter på kontoret, men de tar ikke telefonen i noen av butikkene.

Prøvde å logge meg på Telenor Bedrift, og fikk opp at "vi har nå sendt verifiseringskode på SMS". Da ble jeg SKIKKELIG gretten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 13:08   #15
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Ynsjyll, men

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 13:09   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Huawei er kinesisk, sånn for dem som er skikkelig paranoide og mener at land med ekstremt dårlig oppslutning rundt gjeldende datasikkerhetsregler og sånn ikke nødvendigvis skal ha laget programvaren på deres telefon.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 13:38   #17
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Huawei er kinesisk, sånn for dem som er skikkelig paranoide og mener at land med ekstremt dårlig oppslutning rundt gjeldende datasikkerhetsregler og sånn ikke nødvendigvis skal ha laget programvaren på deres telefon.

Trenger ikke være skikkelig paranoid engang. https://www.nrk.no/norge/mobilinform...ina-1.13230821

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 13:41   #18
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

HTC 10 er på lager på Elkjøp i Hammerfest og Lillehammer - det hjelper vel i grunnen ganske lite.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 14:00   #19
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Hvis du vil ha en helt rå telefon, billig og ekstremt god på jobbting, denne er i butikk på Storo: http://www.elkjop.no/product/mobil-o...bility-trigger

For ikke å glemme utrolig bra kamera. Men app-gapet er der, ingen tvil om det. Jeg lever dog fin-fint med min (har 950).

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 14:14   #20
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger ny telefon i dag, hvilken skal jeg kjøpe?

Net on net har HTC 10, leveringstid 1-5 dager, ringer du og sier det haster og ber om bedrift over natt har du den i morgen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no