Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tar du roret?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-19, 14:37   #61
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Jeg liker kurs, generelt. Dedikert tid, så du faktisk får øvd, kompetente lærere som lærer deg riktig, vs selvlært hipp som happ.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-19, 14:42   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Både Høvdingen og jeg har vokst opp med fedre som liker båtliv, og som har hver sin motorbåt. Ingen av oss er det spøtt interessert.

Av meg og søstrene mine har den ene blitt båtmenneske, og vi to andre ikke. Vi er ganske gode på å ro da, det skal vi ha. Så nei, jeg tar ikke roret. Men jeg hadde nok ikke overlatt det til Høvdingen heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-19, 15:07   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg liker kurs, generelt. Dedikert tid, så du faktisk får øvd, kompetente lærere som lærer deg riktig, vs selvlært hipp som happ.

Ja, det er nok noe her for meg også. Jeg trenger teorien på plass før jeg (evt, men ikke nødvendigvis) får på plass det praktiske.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-19, 12:16   #64
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Jeg svarte over her, men ja, jeg vet hvordan man bakker og kjører fremover også med store båter, så i teorien hadde jeg klart å legge til dersom man ikke var opptatt av å ikke ødelegge båten i prosessen (nød altså). Det er jo det at båten driver lenge etter du har satt den i fri som er vanskelig. Og å bakke opp på riktig tidspunkt og sånn. Men å bruke de der flapsene for å lukeparkere, det hadde jeg aldri fått til. Nå snakker jeg ikke om en liten påhengs altså.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-19, 14:51   #65
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Nei, tar ikke roret, men det har vel mest med mangel på båtinteresse, båttilgang og trening å gjøre. Er god på å ro,da. Det har jeg kunnet siden jeg begynte på skolen, omtrent.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-19, 22:42   #66
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du roret?

Jeg er i ferd med å lære meg det, men det tar litt tid.

Vi kjøpte båt for 4 år siden, og ingen av oss var båtvante så her har vi måtte lære oss i tur og orden.
Mannen fikk bli god først, nå er det min tur (har holdt på et par år). Og i mellomtiden har yngste blitt stor og vil kjøre så det er litt kamp om kjøre-tid, og da spesielt legge-til-tid. Men ja, jeg krever å få kjøre i ny og ne.

Ingen av oss kjører alene foreløpig, men det er nok litt fordi det aldri har vært aktuelt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-19, 23:19   #67
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tar du roret?

Vi kjøpte vår første båt for noen uker siden. En 21 fot daycruiser med utebordsmotor. Til nå er det mannen som har lagt fra/til, men jeg har nå overtatt styringen når vi har kommet oss ut. Han er oppvokst med båter, jeg er landkrabbe.

I dag har vi tatt båtførerprøven, også en måte og tilbringe en varm og solrik søndag på. Iom at vi er født før 1/1.80 måtte vi ikke ta båtførerprøven, men vi synes det var greit å gjøre. Masse nyttig læring om sjømerker, kartsymboler og navigering.

Neste tur tenker jeg at jeg prøver å legge fra/til selv. Jeg skal i hvert fall [i]kunne[i] det.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-19, 23:44   #68
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva slags rib og hvor stor kjører du?

En sånn en:http://www.aram.no/King_RIB/content-24.html

med 15 hk. Omtrent som en moped, tenker jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no