Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-13, 22:09   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Jeg var på asiatisk matbutikk i dag, der fant jeg veganske Samosas i frysedisken, stor pose med 25 stk. Falafler hadde de og. Veldig greit å ha i fryseren og bare slenge i gryta eller ovnen når man ikke gidder å lage noe fra bunnen av.
Misunner dere som bor i Oslo. På Røtter, Kinsarvik og Sunkost Gunerius, har de ekstremt mye bra veggismat, i hvert fall for meg som spiser helt vegansk. Pølser, burgere, "skinkepålegg", snitsler, "kjøttboller", diverse oster, ja masse. Jeg bestiller over nett av og til da, bestilte myyye fra Tyskland i dag, så takk og lov for at jeg lever i internettets tid.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-13, 22:39   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Røtter er en fin butikk, altså. Den Gode Jord på Bjølsen også.

Så fint at tråden ble klistret!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-13, 22:42   #63
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Takk for tips! Får se om jeg rekker en tur innom en eller to av de butikkene til uka.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 15:43   #64
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes Norma har komplett og fyldig smak. Du var ikke veldig gjerrig på oljen eller noe? Nok salt?

Jeg kan ha vært litt gjerrig på oljen, selv om jeg tilsatte en del mer mens jeg stekte auberginen, og når jeg tilsatte hvitløk og basilikum.
Mulig at tomatene også var litt for billige altså, fikk ikke tak i de jeg helst ville ha.

Det var for øvrig en mettende rett, så jeg følte absolutt at den sånn sett var fyldig. Men jeg synes ofte at jeg sliter litt med å få ordentlig god smak på tomatbaserte sauser som er helt fra bunnen.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 15:44   #65
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

For eksempel kan jeg anbefale søtpotet- og ingefærsuppe igjen, den likte faktisk alle sammen (noen mer enn andre, men alle spiste, noe som forekommer ganske sjelden hos oss).

Denne skal vi ha i dag. Den er god, altså!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 15:46   #66
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Denne skal vi ha i dag. Den er god, altså!

Å, den skal jeg jammen teste! Hørtes veldig godt ut.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 15:57   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.


Det var for øvrig en mettende rett, så jeg følte absolutt at den sånn sett var fyldig. Men jeg synes ofte at jeg sliter litt med å få ordentlig god smak på tomatbaserte sauser som er helt fra bunnen.

Jeg liker å ha oppi en grønnsaksbuljongterning, vet ikke om det er skikkelig nono, men jeg synes alltid det gir det lille ekstra som jeg ellers synes mangler. Både i supper og sauser. Jeg bruker Knorr sine økoterninger, de kan bare smuldres rett nedi gryta.

I dag blir det sushi igjen. Får aldri nok. Lager det selv, da får jeg maaange flere biter, jeg og mannen spiser pinlig store mengder av dette. Jeg fyller dem med avokado, marinert (nydelig) tofu, mango og agurk, og av og til vårløk. Fantastisk godt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 22:55   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Marinerer du tofuen selv?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 23:20   #69
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Dagens vegetariske kikertgryte blei ikkje heilt vellykka, så eg har spist brød og ris til middag i dag. Det er vegetarisk nok, det og.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 23:50   #70
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Jeg har lagd Kinamatkaker! De ble utrolig gode! Måtte spise et par i dag enda de egentlig skal være middag i morgen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 23:51   #71
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har lagd Kinamatkaker! De ble utrolig gode! Måtte spise et par i dag enda de egentlig skal være middag i morgen.

Eg bokmerka den oppskrifta saman med suppa og pastasausen til Toffskij.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 00:17   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Marinerer du tofuen selv?

Jepp. I dag ble det ganske enkelt, men så godt at jeg nok vil bruke den metoden heretter. Jeg prøver å ikke bruke for mye fett, så jeg ovnsbakte tofuen i stedet for å steke den i olje slik som før. Veldig viktig at du bruker fast tofu, ikke silketofu. Jeg skar den i lange, litt tykke strimler og la dem på papirkledd stekeplate. Så stekte jeg dem midt i ovnen på 200 grader i tja, 20 minutter? De skal være lysebrune utenpå, men ikke for mørke.
Så tok jeg dem ut og la dem i en form. I en liten bolle blandet jeg en god del (kanskje halvannen dl eller mer) god soyasaus, masse revet ingefær og hvitløk, litt paprikapulver og pepper, samt en dæsj hvitvinseddik og blandet godt sammen. Så helte jeg det over tofustrimlene og snudde litt på dem i formen. Lot det stå i en times tid, men snudde litt rundt på strimlene i ny og ne.

Synes det er bedre å marinere dem etter at jeg har ovnsbakt dem, ellers "forsvinner" liksom litt av marinaden under stekingen. Men det er sikkert en smakssak.
Tofuen blir jo hakket bedre om du sprøsteker den i masse olje på pannen, og feks. bruker Santa Maria BBQ-glaze (bare spruter masse over tofuen i panna), så det unner jeg meg av og til, men nå prøver jeg som sagt å kutte veldig ned på olje, så da blir det metoden over. Veldig godt allikevel. Vi er svært glade i tofu her i huset, ungene liker det også godt. Jeg lager ofte "bacon" av det.

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har lagd Kinamatkaker! De ble utrolig gode! Måtte spise et par i dag enda de egentlig skal være middag i morgen.

Så bra at du likte dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 09:56   #73
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

For eksempel kan jeg anbefale søtpotet- og ingefærsuppe igjen, den likte faktisk alle sammen (noen mer enn andre, men alle spiste, noe som forekommer ganske sjelden hos oss).

Nydelig! Takk for tipset. Vi måtte tilpasse den litt ettersom vi bommet litt på ingrediensene, men den ble veldig god. Neste gang skal jeg prøve å lage den HELT etter oppskriften.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:22   #74
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nydelig! Takk for tipset. Vi måtte tilpasse den litt ettersom vi bommet litt på ingrediensene, men den ble veldig god. Neste gang skal jeg prøve å lage den HELT etter oppskriften.

Jeg synes det er godt med litt sitronsaft i i tillegg. Alle thai-smakene kler litt syre også. (Jeg er ellers ikke mer veggis enn at jeg bruker kyllingfond i den i stedet for grønnsakskraft.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:27   #75
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Vi hadde ikke kraft, så vi brukte buljong (selv om jeg vet at det plutselig er veldig uhipt). Ingefæren var råtten, så vi brukte pulveringefær ( :forventer redselshyl: ). Og vi hadde ikke nok kikerter, så vi tok i mer søtpotet i stedet. Men godt ble det læll.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:29   #76
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Apropos ingefær, jeg fryser den ned, da blir den aldri gammel. Holder seg i årevis, om man trenger det. Min blir selvsagt brukt opp fortere enn det. *elsker ingefær*
Skrell den og legg den i folie eller plast eller hva det måtte være, og legg hele greia i fryseren. Ta den ut når du skal bruke den og riv den fra frossen tilstand, og legg den tilbake i fryseren igjen. Alltid "frisk" ingefær for hånden.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 12:23   #77
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Apropos ingefær, hva er enkleste måten å skrelle den på? Jeg føler alltid at halve ingefæren forsvinner i forsøket.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 12:25   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Jeg bruker bare en skarp liten grønnsakskniv og skreller så forsiktig jeg kan. Går som regel fint det. Jeg prøver å kjøpe de som er mest mulig i én klump uten for mange greier som stikker ut.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 12:33   #79
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Jeg bruker ei teskje til å skrape av skallet.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 15:29   #80
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Forbanna Rimien min har sluttet å selge søtpoteter. Var visstnok kun jeg som kjøpte dem. Folk er så kjipe!! :gaaah:
Så det blir gulrot- og ingefærsuppe i dag da. Spent.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no