Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaring med royaldesign.no

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-17, 10:57   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaring med royaldesign.no

Har noen erfaring med å kjøpe fra royaldesign? Vurderer å kjøpe en mediebenk og skap fra merket Vogue derfra, og synes det er greit å "sjekke referanser".

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-17, 11:00   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med royaldesign.no

Jeg har kjøpt en Fatboy derfra, riktignok noen år siden, men jeg var fornøyd. Rask levering.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-17, 11:11   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med royaldesign.no

Jeg har kjøpt en vase/krukke fra Ferm Living. Gikk flott det!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-17, 11:19   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med royaldesign.no

Flott, takk! Da tar jeg sjansen på å bestille.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-17, 13:16   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med royaldesign.no

Jeg har kjøpt flere ting derfra. De har jevnt over vært så trege på levering det siste året at jeg har sluttet å kjøpe ting fra dem som jeg kan få tak i fra andre nettbutikker.

Men det er en seriøs og pålitelig butikk, i forhold til at varene kommer etterhvert og at de ikke fakturerer for ting de ikke kan levere. Kundesupport har også vært bra de gangene jeg har brukt det (stort sett for å etterlyse bestilte varer).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-17, 16:15   #6
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med royaldesign.no

Jeg bestilte derfra. Fikk ikke varen, ingen mail ang forsinkelser, og trege svar på mine mailer.
Til slutt gav jeg opp og sa jeg ville ha pengene tilbake på konto. Det ordnet seg ganske kjapt heldigvis.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no