Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-18, 12:22   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Hva slags merker er populære blant 13 år gamle gutter nu til dags? Nevøen ønsker seg en hettegenser fra Superdry, men jeg er redd voksenstørrelse vil bli for stort til ham. (Han er liten for alderen og er nok fortsatt godt under 1,50.) Andre mulige merker? Og er det noe som er kult av dusjsåpe og sånne ting?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 12:26   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Alt fra Session er kult for han min på 13 år.

Dusjsåper, noe som lukter mann, haha og evt. gavekort på spillegreier til PS4 (om han har/interesserer seg for det) på nett er toppers. Husker ikke hva det heter.

Godlukt er stas, litt voks til håret kanskje.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 12:28   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Takker, Senora! Ser at Session (som jeg aldri har hørt om ) har butikk på Karl Johan. Tips gjerne om konkrete butikker også, for her er jeg blank.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 12:30   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Jeg vil gjette at det også fungerer fint med Fila, Champion eller Adidas. Hvis han da ikke er veldig merkebevisst, så er det greie erstatninger. (Men Superdry er en annen skala enn disse merkene altså.)

Hvis du først ønsker å kjøpe genser av merke Superdry, så er det bare å kjøpe grå eller blå hettegenser i damestørrelse, er det ikke? De genserne snuppa har i det merket er fullstendig unisex i fasong og farge.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 12:32   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg vil gjette at det også fungerer fint med Fila, Champion eller Adidas. Hvis han da ikke er veldig merkebevisst, så er det greie erstatninger. (Men Superdry er en annen skala enn disse merkene altså.)

Hvis du først ønsker å kjøpe genser av merke Superdry, så er det bare å kjøpe grå eller blå hettegenser i damestørrelse, er det ikke? De genserne snuppa har i det merket er fullstendig unisex i fasong og farge.

Godt tips! Han hadde i utgangspunktet en ønskeliste som startet på rundt 3000 kroner , så dette var det billigste jeg fant. Og enda skal jeg spleise med et annet par tante/onkel. (Dette i grell kontrast til min 12-åring som ikke har noe over 300 kroner på sin liste. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 12:32   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Superdry har jo sånne gavesett på apoteket også.
Min ønsker seg både det og et gavesett fra Hollister på Vita.
Min har blitt ganske merkebevisst etter at han begynte på ungdomsskolen så her står Gant og slikt på ønskelista over superdry som han kom på først. Men han har bare billige i skuffen. Blant annet har han funnet noen på New Yorker. Der bruker han M og han er vel 1.65.
Playstation kort eller e-shop kort (Nintendo) kan jo være aktuelt hvis han spiller slikt.
Min har også klubbeffekter på ønskelista.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 12:33   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Takk for gode tips!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 12:45   #8
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

De har Session butikk og Urban på Strømmen. Og de har typisk et greit utvalg av hettegensere til trettenårige gutter.
Ellers veldig gjenkjennelig med kostbar ønskeliste.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 13:47   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

De har Session butikk og Urban på Strømmen. Og de har typisk et greit utvalg av hettegensere til trettenårige gutter.
Ellers veldig gjenkjennelig med kostbar ønskeliste.

Nå er jeg litt slem, men den ene posten på lista var merket med "kanskje litt dyrt". Der snakket vi 7000. Til egen datter har jeg trøbbel med en finne en "ordentlig" gave, da hun bare ønsker seg småting. Er det ikke det ene, så er det det andre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 13:49   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg vil gjette at det også fungerer fint med Fila, Champion eller Adidas. Hvis han da ikke er veldig merkebevisst, så er det greie erstatninger. (Men Superdry er en annen skala enn disse merkene altså.)

Hvis du først ønsker å kjøpe genser av merke Superdry, så er det bare å kjøpe grå eller blå hettegenser i damestørrelse, er det ikke? De genserne snuppa har i det merket er fullstendig unisex i fasong og farge.

Må bare spørre, synes du Fila er en grei erstatning? En Filahettegenser koster 800 spenn lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 13:53   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Må bare spørre, synes du Fila er en grei erstatning? En Filahettegenser koster 800 spenn lissom.

Samme pris som den Superdry-genseren nevøen har linket til. Jeg har virkelig ikke peiling på dette, kjenner jeg - men hører at barn i klassen til 10-åringen går rundt i sånne merker. ( )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 14:08   #12
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Såpe og gavekort med et beløp som tilsvarer en "bra nok" hettegenser. Så kan han kjøpe seg opp selv.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 14:09   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Men det er veldig ofte salg på masse av det, altså. Den eneste Superdry-genseren jeg har kjøpt til full pris er den mannen nå fikk i 50-årsgave.

Klart, akkurat nå er det jo ikke så mye salg å snakke om, men tiåringene kan fort gå i arvede klær som var kjøpt i sin tid for halv pris - vi har ikke klart å bruke opp noen her i huset.

XS dame vil antagelig passe, men pass på at den ikke har glittter. Eller hva vet jeg?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 14:17   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Min 10-åring har hettejakke fra Superdry i damestørrelse. Den passer fint til ham, han er vel rundt 1,55 m.


Vi kjøpte den på salg og da kostet den ikke mye mer enn et rimelig merke, og ble raskt en favoritt siden den er myk og flossete på innsiden.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 14:19   #15
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Min 10 åring har Superdry str xs, kjøpt på salg i nettbutikken i NOK med moms og levert gratis.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 14:27   #16
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Billabong har kule hettegensere til lavere pris. Typ 400 kr, hvis jeg husker riktig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 14:30   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

800 går fint i dette tilfellet, altså. Da løser vi gaveproblemet for to familier.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 14:32   #18
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Altså, min har hettegensere til 99,- (salg ja) og 199,- eller mulig 249,- Ingen av de er spesielle merker altså, men han bor mer i de enn CCM jakka som faren kjøpe.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 14:40   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Jeg skal ikke si så mye selv - da jeg var 13, stod en Ball-genser aller øverst på ønskelista. Den kosta nok minst 500 kroner allerede i 1986, og det er rundt 1100 kroner i 2018-valuta.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-18, 15:08   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Jeg sier ikke at det er noe gæærnt i å ha dyre merkeklær, bare synes det er litt pussig å fremstille dyre merkeklær som et "greit" alternativ til svinedyre merkeklær.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no