Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Facebook - hvordan bli kvitt "hjelp M med å finne vennene sine"

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-13, 12:29   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Facebook - hvordan bli kvitt "hjelp M med å finne vennene sine"



Nå har det skjedd igjen. Jeg har akseptert en venneforespørsel på Face, og det er jo greit nok. Men så - på toppen av "veggen" min nå, troner den høyst irriterende "hjelp M å finne vennene sine."

Jeg har overhodet ingen interesse i å hjelpe M å finne sine venner, enkelt og greit.

Det er jo et fint lite kryss i toppen av høyre hjørne, det hjelper null og nada å klikke på det krysset. Sist gang jeg fikk en slik en, var det fordi jeg (jadda) aksepterte venneforespørselen fra bikkja til Ernie sin tante (jadda). (For det har ikke noe med at Ernie sin tante er en smuuuuule eksentriskt, for å si det slik. neida.) Nuvel - hvordan jeg ble kvitt "hjelp T å finne sine venner da," var ved å pushe bikkja videre til Ernie.

Jeg akter ikke å pushe M videre til Ernie - jeg akter heller ikke, altså, å hjelpe ham finne noen venner.

Men jeg vil bli kvitt den forbanna irriterende greia som står og lyser mot meg når jeg logger meg på FB nå.

Noen gode ideer?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 02-11-13 kl 15:37.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 15:35   #2
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - hvordan bli kvitt "hjelp M med å finne vennene sine"

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 17:10   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - hvordan bli kvitt "hjelp M med å finne vennene sine"

Du må nok føre sammen M og bikkja til tanta til Ernie.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 23:21   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - hvordan bli kvitt "hjelp M med å finne vennene sine"

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Du må nok føre sammen M og bikkja til tanta til Ernie.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no