Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Please hjelp me (iCloud og bilder)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-17, 22:20   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Please hjelp me (iCloud og bilder)

Då eg fekk ny telefon trudde eg bilda mine fulgte med over. Men det gjorde dei ikkje. Eg veit jo at dei ligg i iCloud, men korleis kan eg få lasta dei ned til telefonen min igjen? Ordentlig lei meg, for det er jo på ein måte over 800 bilder...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 19:48   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Please hjelp me (iCloud og bilder)

Telefonen må være koblet til wifi, OG lader samtidig, så skal bildene lastes ned. Kan ta litt tid, med 800 bilder. Mulig du må huke av for deling av bilder i iCloud?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 21:29   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Please hjelp me (iCloud og bilder)

Jeg lastet nettopp mine over til Min sky (Telenor) pga ny telefon og det tok veeeeldig lang tid. Var nesten 6000 bilder. Jeg fikk ikke iTunes til å virke på macen og heller ikke
iPhoto. jeg har aldri helt fått taket på iCloud ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-17, 08:55   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Please hjelp me (iCloud og bilder)

Så da skal det skje automatisk, gerbera?
For eg har på bildedeling og kobla til strøm ofte, men eg har ikkje fått tilbake dei bilda som låg på den gamle telefonen.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-17, 10:33   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Please hjelp me (iCloud og bilder)

Har du sjekket at de ligger i iCloud da? Fant ut at når jeg slettet et bilde på fonen, så ble det slettet også i iCloud...
Viktig å sjekke innstillingene for synkronisering, jeg fant aldri ut av det så gikk over til Google Foto.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-17, 14:42   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Please hjelp me (iCloud og bilder)

Må eg inn på daten og sjekke det kanskje? Men eg trur det, for bildene var plutselig på ipaden...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-17, 14:57   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Please hjelp me (iCloud og bilder)

Du kan sjekke om bildene ligger på www.icloud.com. Hvis du fortsatt har den gamle telefonen så kan du sjekke om den har fullført synkronisering, står nederst på bilde-oversikten.

For å unngå å måtte slette bilder så skru på "iCloud bildebibliotek" og "optimaliser lagring" under innstillinger på iPhone/Mac, så lastes alt opp og ting slettes automatisk når det blir lite plass på iPhone/Mac.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-17, 15:06   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Please hjelp me (iCloud og bilder)

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Så da skal det skje automatisk, gerbera?
For eg har på bildedeling og kobla til strøm ofte, men eg har ikkje fått tilbake dei bilda som låg på den gamle telefonen.

Lastet du de opp på sikkerhetskopi før du byttet telefon? Hvis ikke må du fysisk laste de ned fra icloud til telefon tror jeg.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no