Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vår gale verden - plastisk kirurgi

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-09, 19:19   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Vår gale verden - plastisk kirurgi

http://www.kjendis.no/2009/02/06/kje...ighet/4721951/

Tenk når virkeligheten blir så vrang.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 20:06   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vår gale verden - plastiskkirurgi

Ja, leste artikkelen.
Snakk om å tillegge komplekser til klienten for å tjene mer penger da!
Hun er jo rett og slett vakker som hun er.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 22:38   #3
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgi

Slik jobber de for å tjene mest mulig penger.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 23:00   #4
Dååris
Aktiv
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 190
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgi

Merkelig hvor viktig utseendet vårt er ja...
Nå er det jo nesten blitt politisk korrekt å ville ha silikon, jeg er unormal fordi jeg har små pupper og ikke vil ha.... føls det iallefall som!

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 00:33   #5
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgi

Jeg mangler en pupp og er vel å regne som helt misfoster...... men det skiter jeg i..... jeg er meg og bra nok for meg...

Trist å se at mennesker har slike holdninger til normalt utseende og normal aldring...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 10:23   #6
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgi

Jeg er enig med alle i denne tråden.

Men hvorfor har folk begynt å skrive med sånne masse punktum...det ser så stygt ut. I tillegg så gir det et ganske blånnt inntrykk. Akkurat som at man skal være litt ekstra tankefull eller noe.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 10:27   #7
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgi

Jeg er glad i smilerynkene mine.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 10:31   #8
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgi

Den verdenen der beregninger jeg ikke som en del av min verden, heldigvis.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 16:48   #9
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgi

Det er faktisk helt vanvittig, dama er jo kjempefin som hun er. Slik er desverre verden for mange blitt, men det er synd at man skal ende opp med komplekser fordi legene vil tjene penger.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
plastikkirurgi


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no