Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Huawei y5? Eller annen mobil til blivende 10-åring?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-16, 22:36   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huawei y5? Eller annen mobil til blivende 10-åring?

Noen som har erfaring med den?
Poden på 9 fikk sin telefon ødelagt for en måneds tid siden. Han har fått låne en telefon, men den takler ikke Pokemon go. Han har lånt min IPhone og spilt en del, men både han og jeg er ganske misfornøyde med den løsningen.
Nå har han fått tilbud om 1000kr i tidlig 10årsgave fra mormor for å kjøpe ny telefon. Er Huawei Y5 brukbar? Evt noe annet å anbefale? Vi kan evt spytte i en slant fra sparekontoen hans.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-16, 22:40   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huawei y5? Eller annen mobil til blivende 10-åring?

Min snart 6-åring fikk den nettopp (og det er grunner til at han har egen tlf så tidlig), og jeg er ganske imponert over den. Den kan fort bli litt treig på de mest krevende spillene, men Pokemon Go fungerer greit. Jeg er mest imponert over batterikapasiteten, det holder mye lenger enn jeg hadde trodd det skulle gjøre. Jeg liker også "Android-versjonen" til Huawei veldig godt. Veldig lite lagringsplass, men det kan jo fikses med minnekort.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-16, 22:43   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huawei y5? Eller annen mobil til blivende 10-åring?

Jeg har hørt at de lett knuser. Men har ikke erfaring.

Vi gikk for LG Leon siden den skulle ha sterkere glass. Kjører pokemon greit.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-16, 09:53   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huawei y5? Eller annen mobil til blivende 10-åring?

På nettsiden www.gsmarena.com finner du en oversikt over telefonene som er på markedet, kanskje du også finner en anmeldelse der? Yngste i huset fikk i sommer honor 7 light og er superfornøyd. Eldste fikk honor 6 i fjor og er fortsatt fornøyd.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no