Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

USA - FN - Israel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-16, 11:41   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

USA - FN - Israel

Hva tenker dere om at USA forholdt seg nøytral (og ikke nedla veto) angående bestemmelsen i FN mot Israel?

Jeg tenker da egentlig ikke på det som er selve saken, men mer USA sin oppførsel. Jeg er overrasket fordi:
- Dette kom helt på tampen av Obama sin periode - det er jo ikke som om dette ikke har vært oppe tidligere
- Jeg mener det er mulig å klage på dette, og da har USA en ny president (her er jeg litt usikker)
- På grunn av urolighetene i området tenker jeg at det er litt "rart" tidspunkt

Bare presiserer - for meg har dette har mindre med hva selve saken dreier seg om (Israel sin utbygging i Palestina) enn at jeg lurer på hvor reell avgjørelsen er.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no