Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ventetid på Mac?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 18:25   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ventetid på Mac?

Jeg kjøpte Mac i en elektrobutikk hvor maskinen var på lager. De skulle innstallere Office-pakka for meg og klargjøre maskinen, samtidig som de fikk inn to eksterne HD som er pc-kompatible for å klargjøre dem også til Mac. Dette er nå 9 dager siden. Ringte på fredag, men da fikk ikke kundeservice tak i butikken og ba meg se an til over helga. Ringte for to timer siden og butikken skulle ringe meg opp igjen med en gang. Hvor lang tid pleier sånt å ta? Frister litt å reise innom butikken og bare forlange maskinen og HD, for jeg har venninner som har sagt de kan klargjøre dette for meg og at det er fort gjort.

Må slenge på en sånn: for det er akkurat sånn jeg føler meg nå. Nevnte jeg at jeg ikke er spesielt tålmodig?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 18:28   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ventetid på Mac?

Veldig dårlig service! Oute kjeden!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 18:29   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ventetid på Mac?

Jeg har aldri opplevd noen ventetid, for jeg foretrekker å gjøre slikt selv, men da jeg leverte MacBooken min inn til reperasjon på Eplehuset en gang, tok det bare 3 dager før den var hjemme igjen. Hvor har du kjøpt?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 18:30   #4
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ventetid på Mac?

Lefdal, og jeg virkelig hater å treffe kundeservice og ikke de som har med maskinen min direkte. Jeg drar dit i morgen og forlanger maskin og Hd, kjenner jeg på meg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 20:54   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ventetid på Mac?

Tipper vennene dine kan mer om mac enn lefdal. Hent den og gjør det selv. Det er ingen klargjøring på en mac, man plugger i ledningen og starter den. Ferdig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 21:57   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ventetid på Mac?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Tipper vennene dine kan mer om mac enn lefdal. Hent den og gjør det selv. Det er ingen klargjøring på en mac, man plugger i ledningen og starter den. Ferdig.


Jeg er fremdeles litt sur på de som solgte meg iMacen og prøvde å ta seg betalt for å sette den opp. Jeg var smart nok til å si nei, for hadde hørt rykter om at det var lett. Og jammen, det tok meg to sekunder i en enkel veiviser. Selv bestemora mi hadde klart det!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no