Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du badevekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en badevekt i ditt hjem?
Ja, har vekt. 156 73,93%
Ja, har vekt - men den er stuet vekk/ikke i bruk. 18 8,53%
Nei, har ikke vekt, men planer om å skaffe en. 1 0,47%
Nei, har ikke vekt. 36 17,06%
Dustepoll - hvor mye veier du'a? 0 0%
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 11:04   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har, men den havnet i garasjen da vi flyttet inn i huset og der er den nok enda.

Har Wii-en da, mye bedre å bruke den. Den husker jo hva jeg veide sist og gir fine grafer og sånnt.
Egentlig bryr jeg meg katta om vekt, men nå som jeg sliter med næringsinntaket så må jeg sjekke av og til.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:08   #42
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du badevekt?

jeg har ikke hatt vekt på mange mange år... men kjøpte meg en nå i sommer fordi jeg begynte slankingen.. jeg må følge litt med føler jeg.. kommer sikkert til å ta den bort når jeg har nådd vekten min..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:12   #43
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, men jobber med å bli kvitt den...
Den står i et rom vi ikke bruker, og det er bare jeg som bruker den.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:13   #44
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.990
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du badevekt?

Niks. Vekt er unødvendig for forfengelighetens del, men kunne vært grei å ha for å veie kofferter når vi skal reise.

Veier meg på helsestasjonen når vi er på kontroll med sønnen. Greit å ha en viss anelse, i det minste.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:18   #45
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja vi har vekt, var nødt til å følge med på podens vekt en stund pga. at han var litt for tynn. Nå trenger vi den egentlig ikke lenger så den står og støver ned.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:58   #46
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har inntill nylig vært vektløse. Jeg har vegret meg for å ha vekt i hus fordi jeg var redd for å bli litt for opptatt av den. Nå har helten skaffet en, fordi han vil følge litt bedre med - og gjerne ta av noen kg.

Joda, jeg veier meg jeg også da. Men prøver å ikke gjøre det hver dag. Det er ikke nødvendig. Kommer til å være obs på hvordan den blir brukt av småtrollene etterhvert som de vokser til. Foreløpig er det underholdning å veies/måles. De synes det er stas å se at de vokser.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:33   #47
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, vi har vekt.

Syns det er greit å vite hva vi veier og sjekker med jevne mellomrom, men nå veier jeg meg mest for å se det fine, lave tallet som står der. Belønningen for nitidig arbeid. (Vi snakker mange titalls kilo altså, ikke 4-5.)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:42   #48
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Har du badevekt?

Har badevekt men bruker den nesten aldri. Så den står inni et skap.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 13:00   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Nei, kastet den siste for litt siden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 13:00   #50
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, vi har badevekt.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 13:17   #51
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du badevekt?

Nei. Vi har ikke vekt, og ingen umiddelbare planer om å skaffe oss en heller

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 15:27   #52
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet
 
Ulvhedina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 496
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Sv: Har du badevekt?

Jeg vet jeg har, men ikke sikker på hvor.

__________________
Do as I say, not as I do..
Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 15:28   #53
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Har du badevekt?

Nope, ingen badevekt her.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 17:06   #54
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, har badevekt. Veier meg litt for ofte, dessverre, og blir nesten hysterisk hvis jeg har gått opp et halvt kilo.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 17:09   #55
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du badevekt?

Jepp, fikk til jul et år. Det var samboeren min som hadde tipset faren hans om at vi ønsket oss dette.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 17:10   #56
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du badevekt?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Niks. Vekt er unødvendig for forfengelighetens del, men kunne vært grei å ha for å veie kofferter når vi skal reise.

Det blir den brukt til her også.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 17:32   #57
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Nei, jeg har helt bevisst ikke noen vekt i huset. Og det finnes små koffertvekter å få kjøpt i reisedipeduttbutikker, som ikke egner seg til å veie personer.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 18:31   #58
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, det har vi. Men den brukes ikke ofte.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 19:51   #59
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, men batteriet har gått, og jeg bruker den ikke. Den er nok å anse som stuet vekk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 19:58   #60
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du badevekt?

Har vekt. Den står på badet og Knotten synes det er morsomt å hoppe på den for den har så fine lysende røde tall. Den brukes ikke til noe fornuftig, så det blir vel neppe kjøpt ny når den går heden. :reiser for lite til å trenge koffertvekt:

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no