Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Smilefjesene på Androidtelefoner

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 08:57   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.959
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Smilefjesene på Androidtelefoner

Jeg vet det er håpløst av meg, men jeg irritererer meg sånn på de grønne smilefjesene med ører på min HTC Desire S. De ser ut som små aliens som ikke gir de vibbene de skal gi. Går det an å bytte de ut med de gode gamle gule smilefjesene?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 08:59   #2
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Har du standar sms program eller har du lasta ned eit anna ? Eg har lasta ned go sms i staden for. Der er det eit tilleggsprogram som har vanlig smileyer. Eg hater dei små grønne androidmenneskene, så eg endra fort program.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:07   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.959
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Ah, bra det ikke bare er meg som misliker de små grønne.

Jeg satt nettopp og surfet litt og så det du sier: at det finnes andre SMS-program også, det kan helt klart være en løsning. Jeg tror jeg skal prøve det, men det forutsetter at det jeg sender avgårde av smilefjes ser likt ut hos mottakeren. Gjør det det? Jeg har nemlig hørt at de små grønne ser ut som vanlige gule hos mottakeren.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:16   #4
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Når eg sender smilefjes til mamma, som har vanlig mobil så får ho opp vanlige smilefjes, mens eg får dei grønne tullingane. Eg har skifta sms program fordi eg likte det andre betre enn det som fulgte med og fordi eg fekk litt fleire funksjonar. Og heller ingen ulempe at eg fekk vanlige smilefjes pluss mange til

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:41   #5
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Huff ja, de der android-skapningene er så fæle. *grøss*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:48   #6
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.959
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Jeg følte meg enormt sær da jeg skrev hovedinnlegget, men nå nedgraderer jeg særheten når jeg ser at andre også misliker dem.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:10   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.650
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Ja, enig i at de er stygge-stygge. Jeg har prøvd å bytte ut sms-programmet, men har ikke funnet et jeg liker ennå. Hvordan de ser ut hos mottakeren, bryr jeg meg ikke så mye om i grunnen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:39   #8
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Kva for nokon har du prøvd Input og kva var det du ikkje likte med dei ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 14:01   #9
Mumfins
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
Innlegg: 89
Mumfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Hvilket sms program har dere endt opp med??? Jeg sitter med min nye Android og ser hvorfor dere ønsker å bytte ut de fæle grønne mennene ja!!!!!!!

__________________
Mumfins
_____________________________
Vesletroll -03 og Minitroll -06
Mumfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 14:03   #10
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Eg har som tidligare sagt Go sms pro innstalert på min htc. Saman med Go sms pro Emoji

( og ein del anna som ein kan ha til dette programmet, men det finner ein sjølv utav )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 14:08   #11
Mumfins
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
Innlegg: 89
Mumfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Takk Urt! Jeg laster nå ned........ :-)

__________________
Mumfins
_____________________________
Vesletroll -03 og Minitroll -06
Mumfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 14:10   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Åh! De er jo de kuleste!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 14:11   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Jeg har ikke sett snurten av de grønne folkene.
Enten det eller så har jeg ikke giddet å irritere meg over det.

Handcent skal for øvrig være bra til å sende meldinger med.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 14:15   #14
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

De små grønne er jo det aller morsomste med HTC.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 14:36   #15
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.959
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner

Jeg installerte GO SMS Pro uten å hverken teste ut forskjellige ting eller i det hele tatt å vurdere noe annet. Er det ikke slikt man har FP for? Jeg er fornøyd. "Kastet" det gamle programmet og har fine gule smilefjes.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no