Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Slå sammen to veldig forskjellige rom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-13, 19:18   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slå sammen to veldig forskjellige rom

Jeg skal slå ned en lettvegg for å få ett stort rom i stedet for et halvstort og et lite.

Men, for sikkerhets skyld har disse to rommene stavene i parketten forskjellig vei.

Har noen en morsom idé til hva jeg gjør med overgangen? Det må jo uansett legges etellerannet der veggen har vært, men hva?

Det ene rommet har panel. Det andre har noe plater med malt strietapet eller noe sånt. Beholder jeg det sånn? Markerer jeg det ekstra ved å male det forskjellig? Eller maler jeg det likt? Legger panel på det ene? Finner ut hva som er under panelen på det andre?

Det ene rommet (det med strietapet) har en bjelke som går tvers over det, så det er allerede litt "uro" i rommet.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no