Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-18, 19:49   #961
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Sol, og å synge med koret!!!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 21-05-18, 22:11   #962
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

At eldstejenta, som ble utrolig såret i går da hun ble sviktet av (det hun trodde var) en god venn, og var helt i oppløsning, fikk en kjempefin dag i dag. Invitert med masser av venner opp til dammen, hvor de koste seg og badet hele dagen, var på fotballtrening om kvelden, og strålte hele veien i seng.

Kjempefin sykkeltur i finværet sammen med minstejenta.

En hel liten gjeng med 10-11-åringer på grilling i hagen, og en skokk med glade unger på trampolina.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 22-05-18, 00:24   #963
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Og ja, å plutselig oppdage en bortgjemt halvmetring med melkesjokolade i et skap, etter at ungene hadde lagt seg.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-05-18 kl 08:46.
My er ikke aktiv  
Gammel 22-05-18, 08:27   #964
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.659
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Å være alene hjemme...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 22-05-18, 12:31   #965
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Snakke med Storesøster og få en «Savner deg»-melding fra henne, hun er i Italia med besteforeldrene sine. 😍

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 22-05-18, 14:54   #966
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

At Tour des fjordes går rett forbi veien min. Dette blir gøy å se!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-05-18, 18:26   #967
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

At Eldstemann er fornøyd med karakteren på mattetentamen, til tross for vanskelig matte, og at han nå sitter ute her og øver på elektroprøven som er i morgen.

Og at det er strålende vær om dagen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 11:51   #968
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.907
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Hah, jeg bikka mer enn ett innlegg per dag jeg har vært medlem her. Mitt regnestykke skal ha det til at jeg har vært medlem i 3972 dager og med dette står jeg med 3976 innlegg.



Okay, jeg får vel ikke premien for hyppigste skribent, men jeg kan i hvert fall avslutte lønsjen med et smil.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 12:50   #969
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Glad og glad... i alle fall måtte jeg humre litt av snart 13-åringen i går kveld. Hun hadde lagt seg og jeg gikk inn for å si god natt. Hun lå i senga, men lyset var på, og det var tydelig at hun skyndte seg å gjemme bort ett eller annet da jeg kom inn. Jeg antok at hun hadde smuglet med seg mobilen inn på rommet, og at det var den hun holdt på med, men da jeg satte meg på sengekanten merket jeg at det knaste i papir, og da jeg løftet på dyna så jeg at det var matteboka hun hadde der, med kladdebok, pennal og det hele. Hun hadde sett over ukeplanen rett før hun la seg og oppdaget at det var en del av matteleksa hun hadde glemt å gjøre. Siden det var seint, hun hadde fått beskjed om å legge seg, og hun var redd jeg skulle bli sur for at hun ikke hadde gjort alle leksene ferdig, lå hun dermed i senga og gjorde matte i smug, under dyna.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 13:31   #970
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Den kan du spare til konfirmasjonstalen, My.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 13:34   #971
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Ja, ganske ille når det mest opprørske nestentenåringen finner på er å løse matteoppgaver i smug etter leggetid.
Burde hun rockes littegrann tro?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 13:38   #972
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Det var veldig deilig å få gå tidlig fra jobben i dag. Inspektørene våre ga oss fri deler av fellestiden vår. Helt greit for meg.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 17:01   #973
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

At en av elevene mine hadde med seg sambosa til meg, det er det beste jeg vet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 17:30   #974
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.659
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Jeg har kommet inn på årsstudiumet Organisasjon og ledelse deltid ved Høgskolen i Innlandet fra høsten.

Og imorgen skal jeg på gratis frokostmøte og få snakke med karriereveileder hos Karrierehuset.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 23-05-18, 17:36   #975
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Jeg fikk rapporten på den anonyme medarbeiderundersøkelsen vi har gjennomført, og har scrollet meg gjennom svarene på fritekstspørsmålene og er helt rørt. Fine folka som anerkjenner og setter pris på diversity og equality.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 18:29   #976
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har kommet inn på årsstudiumet Organisasjon og ledelse deltid ved Høgskolen i Innlandet fra høsten.

Og imorgen skal jeg på gratis frokostmøte og få snakke med karriereveileder hos Karrierehuset.

Så bra! Håper det setter fart i jobbsituasjonen din!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-05-18 kl 19:02.
My er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 18:48   #977
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.659
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så bra! Håper det setter fart i jobbsituasjonen din!

Det gjør jeg og!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 23-05-18, 18:51   #978
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Så bra at du har en plan, Millen.
Og My har svært pliktoppfyllende barn altså..

Minsten min har hatt månedslekse i mai med en PowerPoint presentasjon og den ble gjort i går. Innleveringsfristen var fredag før pinse.

Jeg har laget oljebasert potetsalat i dag og sjekket om den gikk gjennom nåløyet her og det gjorde den. Veldig god.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 19:08   #979
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så bra at du har en plan, Millen.
Og My har svært pliktoppfyllende barn altså..

Minsten min har hatt månedslekse i mai med en PowerPoint presentasjon og den ble gjort i går. Innleveringsfristen var fredag før pinse.

Jeg har laget oljebasert potetsalat i dag og sjekket om den gikk gjennom nåløyet her og det gjorde den. Veldig god.

Eventuelt lite strukturert. Hun og ei venninne hadde stukket "på banen" (dvs hennes andre hjem, fotballbanen) sammen med en del andre venner da jeg kom hjem fra jobb, og kom ikke hjem før rundt kl 20, og da var det middag, dusjing og diverse. Så hun skulle jo helst ha gjort leksene før hun dro dit da. Men det er jo likevel litt fornøyelig at hun sniker seg til å gjøre lekser etter leggetid, framfor å snike seg unna å gjøre leksene.

Hun kommer ofte seint i gang, men for henne er det totalt uaktuelt å levere etter fristen eller å komme på skolen uten å ha gjort lekser. Da sitter hun heller oppe hele natta. Hun blir virkelig hysterisk hvis hun oppdager at det er noe skolearbeid hun har glemt å gjøre, og det har blitt noen seine kvelder foran bøker eller PC.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-05-18, 19:36   #980
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har kommet inn på årsstudiumet Organisasjon og ledelse deltid ved Høgskolen i Innlandet fra høsten.

Og imorgen skal jeg på gratis frokostmøte og få snakke med karriereveileder hos Karrierehuset.

Gratulerer, så flott!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no