Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[2012] S.O.S - BH-hjelpen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-12, 11:18   #41
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Jeg syns det er kjempevanskelig å finne bh'er som passer. Har kjøpt en på change som nesten passet, men den er litt for stor rundt. Det er utrolig vanskelig å finne bh'er som er 60 rundt så jeg endte opp med 65. 65 på change tilsvarer ca 70 på lindex så jeg har kjøpt noen på lindex, men det er ikke enkelt å finne noen som sitter bra nok.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 11:24   #42
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Jeg har vært hos samme dame hos LaLina begge ganger jeg har vært der (startet gå dit ifjor ifm at jeg trengte en bikini i november til enorme ammepupper, dukket opp med baby og elendig selvtillig og generelt dårlig følelse...), og jeg synes hun er veldig kul. Lite rom for å bruke tid på å klage over seg selv foran speilet når man jabber med henne.
Sist jeg var der forløp samtalen omtrent som følger:
Damen: "hvor mange bh-er tenkte du?"
Jeg: "tja, 1 eller 2, avhengig av pris" (type: Har ikke råd til 2 til 800 kroner, men hvis den ene koster 600....)
Damen: "Ja, nå er vi ikke HM altså, bare så du vet det "
Jeg: "Hehe, neida"

(etter å ha funnet rett størrelse)
Damen: "Det blir bra. Og vi går ikke opp i omkrets, du går sikkert heller ned et par kilo enn opp"
Jeg: "Det stemmer, jeg jobber med saken"
Damen: "Ja, det gjør jeg også du, men det er jo så vanskelig. Og kjedelig, særlig om kvelden".

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 14:01   #43
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Change i Lillestrøm. For oss med små pupper.

Jeg trodde det ikke var mulig å få bikini til så små pupper som det jeg har. Jeg trodde jeg var 75/80AA, men på Change kom jeg ut med en 65D! bikini. Og den ser bra ut og.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 14:03   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Change i Lillestrøm. For oss med små pupper.

Jeg trodde det ikke var mulig å få bikini til så små pupper som det jeg har. Jeg trodde jeg var 75/80AA, men på Change kom jeg ut med en 65D! bikini. Og den ser bra ut og.

Hvis du bruker 65 D har du ikke små pupper, altså. (I alle fall ikke så små at du ikke finner bikini. Jeg har en mindre størrelse enn som så, og har vel i grunnen aldri hatt problemer med å finne bikinioverdeler.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 14:08   #45
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Hadde vært morsomt å sett om de ville tipset meg om noe annet enn det jeg ofte velger. Sist målte de til 70 eller 75 rundt. I don't think so. Noe smalere enn 85 gjør meg uvel. Med 80 rundt må jeg ha en liten utvider som jeg hekter på hektene. Så 85 A eller B bruker jeg som regel. Kommer an på hvem av puppene jeg bryr meg om den dagen, og hvor mye padding det er. Triump sin Supersoft kjennes ikke, tåler vask og langvarig bruk.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 14:09   #46
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvis du bruker 65 D har du ikke små pupper, altså.

Jeg HAR små pupper altså. Helt merkelig. Jeg har aldri vært større enn B, selv da jeg hadde saltvannsinnlegg i dem. Det var det, da vi møttes for 2 år siden (?), men nå er det ikke.

Men jeg har aldri tenkt på meg som så smal som Change damen målte meg til! Så det må være det som gjør det. Og det gikk bra å gå med 65 i omkrets, har gjordt det i 2 dager nå.

Så nå skal jeg etterhvert teste ut kanskje 70C eller noe sånt på vanlige butikker. Men jeg er redd for at Change har helt spesielle ting. Men nå har jeg ihvertfall et sted å gå å kjøpe.

Jeg tror du har større enn meg, Bluen, montro hva du hadde fått på Change i Lillestrøm? For damen spurte jo faktisk om jeg ville gå opp til E, fordi den ene puppen var litt større enn den andre, og tøt litt ut.

Jeg er egentlig litt sjokkskadet , men lykkelig. At det koster litt der får bare være.


Sist redigert av bønna : 29-05-12 kl 14:27.
bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 14:18   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvis du bruker 65 D har du ikke små pupper, altså.

Det høres merkelig ut, men det har man faktisk. Jeg har små til normale pupper, har alltid brukt A og B, men etter en tur i undertøysbutikk endte jeg opp med mindre omkrets og større cup.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 15:17   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg tror du har større enn meg, Bluen, montro hva du hadde fått på Change i Lillestrøm?

70A, så vidt jeg husker (lurer på om jeg ikke var nede i 65A, til og med - eller i hvert fall ikke over B), og så ville de at jeg skulle prøve noen digre luftputer å legge oppi skålene. Ingen av modellene jeg har prøvd der, har passet til meg. Jeg priser meg lykkelig for HM og Lindex, jeg, der passer vatterte 70B helt fint til min anatomi.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det høres merkelig ut, men det har man faktisk. Jeg har små til normale pupper, har alltid brukt A og B, men etter en tur i undertøysbutikk endte jeg opp med mindre omkrets og større cup.

OK, da er det nok bare jeg som ikke har pupper i det hele tatt. Mine fremstøt i ordentlige undertøysbutikker har som kjent bare endt med "beklager, men deg kan vi nok ikke hjelpe".

For øvrig har jeg jo målt min egen omkrets, og (ikke overraskende) kommet til samme resultat som de gjør i undertøysbutikkene. (Det er 68 cm, tror jeg, og alle sier (logisk nok ) at jeg ligger mellom 65 og 70 - skjønt jeg mistenker at målene ikke er reelle i noen av de dyrere butikkene.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 29-05-12 kl 15:22.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 15:18   #49
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Change, noterer! Takk for tips, de er rett ved meg.
Jeg sliter med å få puppene til å se mindre ut og en pen kløft..
Jeg vil ikke at kløften ser ut som en rumpe.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 15:50   #50
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg vil ikke at kløften ser ut som en rumpe.

Da må du i alle fall opp i cup og ned i omkrets. Få BH som går helt under armen og ikke presser puppene inn mot midten. Og sannsynligvis unngå de BH-ene som går lengst ned foran. Fasongen på cupen har mye å si for hvordan puppene ser ut.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no