Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Uerfaren reiseplanlegger, hjelp!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-20, 18:15   #1
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Uerfaren reiseplanlegger, hjelp!

Overskriften juger litt, for jeg er en strålende reiseplanlegger, men stort sett for reiser i Norge og Norden.

Nå skal jeg prøve å strikke sammen en reise for åtte mennesker, fire voksne og fire barn, fra 3/4 juli til 10/11 juli. Vi vil ha sol og varme, veldig gjerne basseng, men det kan veies opp med at det ligger svært nær strand. Helst et hus eller en stor leilighet, gjerne i gå-avstand til sivilisasjon, men er åpne for leiebil(er).

Forslag taes i mot med takk, jeg er helt på felgen og trenger sårt en ferie å se frem til med MYE sol og avslapping.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no