Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en serie ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-09, 13:39   #21
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Arrested Development.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 18:57   #22
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Tusen takk for mange tips! Har sett noe av heroes men ikke alt. Supernatural har jeg også sett en del av.
Kan anbefale serien "Taken". Jeg liker den sjangeren.
http://www.imdb.com/title/tt0289830/

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 19:01   #23
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

27. september begynner de å sende sesong 4 i USA!

Har du sett Big Love? Den er jeg hektet på om dagen, sesong 3 er festlig. Og hva med Harper's Island? En smule tilgjort, men ganske creepy.


Endelig!!

Har ikke sett big love nei. Skal testes!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 19:05   #24
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Jack & Bobby synes jeg også er bra. Har ikke sett den ferdig.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:46   #25
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

True Blood digger den serien!

Venter forøvrig også på ny sesong av Dexter, har foreløpig ikke klart å finne ut om det kommer... Noen som vet?

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:51   #26
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Vi er hekta på True Blood her i huset! Anbefales for de som liker vampyrer!

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 00:37   #27
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Da har vi begynt på Harper´s Island. Spennende foreløpig!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 02:09   #28
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Survivors, britisk TV-serie fra 2008 som handler om at nesten hele befolkningen blir utryddet av en influensaepidemi. Den skulle egentlig gå på NRK nå i høst tror jeg det var, men den ble utsatt på grunn av svineinfluensaen.
Jeg har bare sett de tre første episodene av første sesong, men det virker veldig lovende så langt!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 09:27   #29
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Den besteste serien er Mad Men. Ellers så har jeg hatt litt dilla på The Fringe i sommer.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 09:36   #30
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Survivors, britisk TV-serie fra 2008 som handler om at nesten hele befolkningen blir utryddet av en influensaepidemi. Den skulle egentlig gå på NRK nå i høst tror jeg det var, men den ble utsatt på grunn av svineinfluensaen.
Jeg har bare sett de tre første episodene av første sesong, men det virker veldig lovende så langt!

Er det sant? Ble den utsatt?? Har de ikke vist reklame for den en stund? Virket bra ja.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 18:45   #31
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Big Love har jeg dilla på igjen. Så de to første sesongene på rappen, og nå er jeg godt i gang med sesong 3 - spennende greier, fascinerende også!!

Harper´s Island - hva handler den om, i korte trekk?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 20:43   #32
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Er det sant? Ble den utsatt?? Har de ikke vist reklame for den en stund? Virket bra ja.

Ja, den skulle visst sendes i begynnelsen av august, men ble i stedet erstattet av en eller annen svensk serie tror jeg.
Forøvrig kan også jeg anbefale True Blood.
Jeg har sett 8 episoder av sesong 1 og kan nesten ikke vente med å se resten.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:07   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

True Blood herfra også. Også Wire, seff. Vi er godt inni sesong 4 nå, og den holder seg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:23   #34
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Big Love har jeg dilla på igjen. Så de to første sesongene på rappen, og nå er jeg godt i gang med sesong 3 - spennende greier, fascinerende også!!

Harper´s Island - hva handler den om, i korte trekk?

Harpers handler om et bryllup på en øy som ikke helt går som det skal. Kan vel kalles thriller/ grøsser!!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 10:35   #35
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Takk, Iben - jeg har lastet ned noen episoder av Harpers nå, må bare se de tre siste av Big Love, så skal jeg jammen kaste meg ut i det. Så intro til første episode i går og det ilte nedover ryggen!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 15:38   #36
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Moonlight, vampyr serie.

Takk for tipset! Jeg så ferdig hele sesongen på 2 kvelder, den var virkelig fengende. Synd de kuttet den etter bare en sesong.

Andre ideer:
Survivors
True blood
Fringe
Veronica Mars
Buffy og Angel

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 12:32   #37
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Harpers handler om et bryllup på en øy som ikke helt går som det skal. Kan vel kalles thriller/ grøsser!!

Nå har jeg sett hele serien og det var en fryd på mange måter, selv om en del ble litt too much med gørr og regelrett slakting. Men absolutt underholdende og en anelse overraskende vending til slutt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 12:56   #38
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Six feet under er veldig bra.

Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 21:55   #39
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

Opprinnelig lagt inn av Clarie, her.

Six feet under er veldig bra.

Er enig i det, og så vil jeg anbefale Kyle XY som gikk på tv2 zebra for et par år siden. Hørtes ut som om du likte den sjangeren, er litt science fiction

Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 21:57   #40
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en serie ...

OTH !!

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no