Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Peis

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 22:12   #1
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Peis

Noen som vil vise meg en fin en??

også lurer jeg på om noen har erfaring på dette...: hvis man vil ha en innsats rett på pipa.. går det? F eks rais qbic rett på pipa?

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:58   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Peis

Vi har denne. Men vi har bygget den høyere.


Har den også i stående modell på kjøkkenet. De er koblet til samme pipe. (Stålpipe)

Har også sansen for denne. Men da med mur i stedet for stålet. Altså i samme stil som den vi har. Har sett den hjemme hos ei, og den er nydelig. Var dyr å lage da, siden hun måtte ha murer til å gjøre det for henne. Glassdøren heves opp i muren, og den er utrolig dekorativ.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 23:34   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Peis

Jeg har denne. Jeg elsker den - varmer utrolig godt!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Peis.jpg (13,2 KB, 16 visninger)
__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 19:07   #4
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Peis

Jeg har denne og er veldig godt fornøyd!

http://www.nordpeis.no/?did=9106877

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no