Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-20, 09:40   #1
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Gjerne en litt overdådig og fargerik krans, og enten i fysisk butikk eller på nettsted med ikke for lang leveringstid.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 10:21   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Accessorize eller Glitter, kanskje?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 12:29   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Sjekk HM også. Jentungen her har noen sånne, men husker ikke hvor de kommer fra, annet enn at det er noen standard kjedebutikker.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 12:33   #4
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Jeg har sett i de nevnte butikkene, men synes de er for enkle og ser veldig kunstige ut. Jeg ser for meg en litt overdådig krans som ser mer ekte og "dyr" ut.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 12:34   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

https://www.mestergronn.no/wp-conten...f-1200x550.jpg
Noe sånt, bare i kunstige blomster.

Jeg vet jeg er storforlangende her, altså.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 12:52   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Slike har vi hatt flere av. Kjøpt på kjedebutikker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 13:17   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Her kanskje:
https://www.elisesverden.no/butikk/kranser

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 13:21   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Her kanskje:
https://www.elisesverden.no/butikk/kranser

Takk, der var det noen fine. Jeg synes det var litt vanskelig å se om de kunne brukes i håret, eller om dette er typiske dørkranser. Jeg sjekker litt mer.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 15:34   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Lage selv? Jeg lagde en selv av ymse silkeblomster - både gamle lysmansjetter, silkeroser og blader. Det gikk ganske raskt å lage den, og den ble ikke kostende all verden. (min mor fikk ryddet opp i lysmansjettsamlingen sin i tillegg.....) Jeg brukte en slik blomsterkrans fra HM som utgangspunkt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 15:36   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

sånn utenom leveringstidskravet, så har ebay mye da....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 17:25   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Få en god blomsterbutikk til å lage? De lager jo fine oppsatser med kunstige blomster, så kanskje en sånn krans ikke er så vanskelig?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 18:17   #12
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Partyking har litt utvalg. Ta utgangpunkt i en slik og pimpe med flere blomster kanskje? Rusta og andre billigbutikker har vel greit utvalg av det.

https://www.partyking.no/search/blomsterkrans/

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-20, 20:57   #13
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å lete: Kunstig blomsterkrans til å ha i håret

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Partyking har litt utvalg. Ta utgangpunkt i en slik og pimpe med flere blomster kanskje? Rusta og andre billigbutikker har vel greit utvalg av det.

https://www.partyking.no/search/blomsterkrans/

Jeg tror kanskje jeg ender opp her. Det haster litt, og jeg tror ikke jeg rekker å lære meg å lage krans selv (selv om dette er på min bucket list).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no