Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg en lang jakke som tåler litt regn og som passer til jobb?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-11, 13:11   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.426
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg en lang jakke som tåler litt regn og som passer til jobb?

Ja, overskriften sier vel det meste. Jeg vil helst proeve den (Oslo eller Akershus), men bilder eller linker til nettbutikker er ogsaa greit

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:13   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

http://www.skogstadsport.no/kolleksj...ise-jakke.aspx



Jeg har denne opg er ekstremt fornøyd. Fra Skogstad

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:17   #3
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Bergans er vel alltid ok? Didriksson har også noen fine.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:33   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.692
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Jeg har en parkas fra Gant i "linstoff" som tåler regn og er pen på. Finnes på Steen og Strøm, men min er fjorårets kolleksjon - de har kanskje noe lignende i år?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:36   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Jeg har en vanntett og vindtett i anorakkstoff fra Danefæ. Sort med lilla knapper. Jeg elsker den.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:40   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Jeg er veldig fornøyd med Danefæ sin.
Jeg har ikke regnjakka, men den som er litt sånn "mellomsesong", som tåler litt regn, men ikke 2 timer i pøsende regn

Min er ganske lik denne, men lilla knapper :




Du finner mange her, regnkåper og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:41   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Det er den jeg også har Nessie. Lilla knapper er finest. Har du prøvd den i pøsende regn og blitt våt? Den holdt i allefall tørt den timen jeg forsøkte.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:53   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Det er den jeg også har Nessie. Lilla knapper er finest. Har du prøvd den i pøsende regn og blitt våt? Den holdt i allefall tørt den timen jeg forsøkte.

Jeg har jo ikke det, jeg så bare for meg at den kanskje ikke tålte det, men den har jo vannsøyle på 5000 mm.
Men høres jo veldig bra ut. Jeg er superfornøyd med den.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:53   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

De har jo samme type i vinterjakke/kåpe og.. jeg har litt lyst på
Og så har de fått inn den jeg har i grønt...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:55   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Merrell har også en som ligner veldig på den Skogstad-jakken. Jeg har den, og den er god og fin i fasongen. Lille Vinkel har solgt den, fins flere ulike modeller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 13:56   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Merrell har også en som ligner veldig på den Skogstad-jakken. Jeg har den, og den er god og fin i fasongen. Lille Vinkel har solgt den, fins flere ulike modeller.

Ja, den prøvde jeg
Men der ble fasongen feil til meg Den ble liksom for vid i midja?
Men ellers kjentes den veldig god ut.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:00   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Den passer fint til meg, og er ikke for vid i midjen i str M. Jeg har ganske smale hofter egentlig, og antagelig mindre forskjell på hofte og midje enn deg. Den sitter ikke helt inntil i livet, men det syns jeg ikke en regnjakke trenger å gjøre heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:02   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den passer fint til meg, og er ikke for vid i midjen i str M. Jeg har ganske smale hofter egentlig, og antagelig mindre forskjell på hofte og midje enn deg. Den sitter ikke helt inntil i livet, men det syns jeg ikke en regnjakke trenger å gjøre heller.

Jeg har brede hofter og smal midje, og str M ble litt vid i midja og litt trang over hoftene

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:31   #14
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som tåler litt regn og som passer til jobb?

Denne har jeg, og er superfornøyd! Den er mye nettere enn mange andre parkaslignende jakker jeg har prøvd, også er den helt vanntett.



Finnes i forskjellige farger, beige, rød, brun, svart og denne blå.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:31   #15
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som tåler litt regn og som passer til jobb?

Ja, og g-sport har den her i byen ihvertfall.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 15:11   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som tåler litt regn og som passer til jobb?

Jeg har denne grønne, men det er en regnkåpe og ikke det du spurte om. Men siden jeg synes den er så kul, så viser jeg den likevel.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 01:08   #17
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som tåler litt regn og som passer til jobb?

Her er Merrell kåpen :



Jeg har den i lys grå, og er veldig godt fornøyd!

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 12:43   #18
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som taaler litt regn og som passer til jobb?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

http://www.skogstadsport.no/kolleksj...ise-jakke.aspx



Jeg har denne opg er ekstremt fornøyd. Fra Skogstad

Samme her.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 14:49   #19
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.898
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som tåler litt regn og som passer til jobb?


Container hadde en veldig fin i vår, med et regnavstøtende stoff. Har sett den på halv pris flere steder nå.

Ellers liker jeg også Danefæ-jakkene. Sikler fortsatt på denne.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 15:19   #20
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg en lang jakke som tåler litt regn og som passer til jobb?

Jeg har samme jakke som Nessie og Mei, kjempefornøyd!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no