Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-14, 12:36   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Min mor, som er stomioperert, er avhengig av en del medisinsk utstyr som det er vanskelig å få tak i på Gran Canaria, hvor hun bor om vinteren.

Grunnet komplikasjoner er det store lageret med poser som hun tok med ned snart tomt. Jeg forsøker nå organisere slik at hun slipper dra hjem på grunn av at hun ikke har det hun trenger.

Det dreier seg om noen esker med poser, som veier lite og som uten embalasjen ikke tar plass.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 20:27   #2
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Dytter litt på denne for deg. Håper noen melder seg.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 20:29   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Send dem i posten?

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 20:31   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.447
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Det burde jo være helt overkommelig å ta med, bare du finner noen som skal den veien!

Du kan jo evnt prøve disse: https://www.easybring.com/nb/tasks/new, uten at jeg har noen erfaring med hvor mange som er innom der.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 20:54   #5
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Ja hva med å sende i posten?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 22:38   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Dhl leverer til Gran Canaria.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 22:53   #7
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Skal dit i slutten av mars, men det blir kanskje for seint?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 08:44   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Send dem med Dhl eller lignende. Det er kjappere, tryggere, og du slipper å sette folk i forlegenhet når de må forklare i tollen hva de merkelige greiene i bagasjen er, som de har tatt med seg på vegne av en fremmed

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 09:28   #9
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Gajamor, takk! Jeg skal høre med mamma.

Ellers blir det Easybring eller DHL om jeg ikke finner noen som skal ned.
Posten ned til GC har vi veldig dårlig erfaring med, dessverre.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 21:52   #10
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Send dem med Dhl eller lignende. Det er kjappere, tryggere, og du slipper å sette folk i forlegenhet når de må forklare i tollen hva de merkelige greiene i bagasjen er, som de har tatt med seg på vegne av en fremmed

Jeg er ganske sikker på at tollerne vet hva stomiutstyr er, og at ingen blir satt i forlegenhet, altså. Håper det løser seg, Hønni.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 22:09   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Jeg er ganske sikker på at tollerne vet hva stomiutstyr er, og at ingen blir satt i forlegenhet, altså. Håper det løser seg, Hønni.

Hehe. Jeg forsøkte en gang å ta med meg en dobbel, elektrisk brystpumpe gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen, og det utløste nærmeste red alert, så jeg ville ikke tatt noe for gitt.

Men håper det ordner seg, Hønni, på den ene eller andre måten, så moren din får det utstyret hun trenger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 00:31   #12
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som skal til Gran Canaria i slutten av feb/beg. av mars og kan ta med noe?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hehe. Jeg forsøkte en gang å ta med meg en dobbel, elektrisk brystpumpe gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen, og det utløste nærmeste red alert, så jeg ville ikke tatt noe for gitt.

Men håper det ordner seg, Hønni, på den ene eller andre måten, så moren din får det utstyret hun trenger.

Jeg reiste også med en slik, husker ikke annet enn at det gikk bra. Men en gang (lenge før sånne pokersett ble allemannseie) hadde jeg masse plastsjetonger i veska mi. Det lurte de fælt på hva var.

Ellers kan jeg bekrefte det med posten. Det er regelen heller enn unntaket at ting ikke kommer frem.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no