Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Test deg selv i engelsk og naturfag

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 14:41   #41
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

Matte:

Riktige svar = 91.67% (11/12)
Tid = 05:45

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 14:42   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

Jeg er fornøyd og får flytte opp i tiende:

matte 91,67 (1 feil)
naturfag 73,33 (4 feil)
engelsk 100

Tid blir meningsløst å fylle ut, for jeg snakket i telefonen mens jeg svarte.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 14:46   #43
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

100 & i engelsk på under ett minutt. Det var ren flaks.

Naturfagen sto det heller dårlig til med.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 14:50   #44
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

Tre feil i naturfag, alt rett i engelsk.
Matten jumpet jeg elegant over.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 15:17   #45
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

Naturfagstesten gikk greit nok. Innsjøene råtippet jeg helt feil på.

Resultat
Riktige svar = 93.33% (14/15)
Tid = 01:02
Så var det engelsken:

Resultat
Riktige svar = 100.0% (16/16)
Tid = 01:00
Gratulerer!
Du kan flyttes opp i tiende klasse!

Matten tittet jeg på, men kjente kaldsvetten bre seg utover ryggen, så den hoppet jeg over.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 16:38   #46
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

Matte:
Riktige svar = 75.0% (9/12)
Tid = 03:06

Naturfag:
Riktige svar = 80.0% (12/15)
Tid = 01:09

Engelsk:
Riktige svar = 100.0% (16/16)
Tid = 01:07

Jeg kan også flyttes opp i tiende, men jeg skjønner det står litt så som så til på mattefronten.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 18:05   #47
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

100% på matte og engelsk, 13/15 på naturfag.

Jeg fikk bare en sammenlagttid for alle tre jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 20:13   #48
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

Jeg fikk også bare en sammenlagttid, men 100 % på matte og engelsk, 80 på naturfag. Tullespørsmål om reklame og antall innsjøer, hrmf.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 20:36   #49
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

Engelsk:
Resultat
Riktige svar = 100.0% (16/16)
Tid = 01:30

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 22:15   #50
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

Matte:
Resultat
Riktige svar = 100.0% (12/12)
Tid = 04:44

Mye bedre resultat enn i naturfaget som jeg strøk på
:selvtilliten steg veldig nå:

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 22:23   #51
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

Engelsk:
Riktige svar = 100.0% (16/16)
Tid = 06:23

Matte:Riktige svar = 83.33% (10/12)
Tid = 03:25

Naturfag:
Riktige svar = 73.33% (11/15)
Tid = 57:03

Legg merke til tiden da Jeg svarte på spørsmål 1 og satte pc'en på standby og dro på besøk hos en venninne - så egentlig har jeg faktisk brukt 3 timer, på dette...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:07   #52
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

100% på engelsken. Den var nå fryktelig enkel synes jeg ...

83.33% på matten. De jeg hadde feil på var noe jeg tok en råsjans på.

80% på naturfag. Den var litt mer snodig, ettersom jeg egentlig er veldig god i naturfag og til og med har undervist i det. Håper det gikk bra med de elevene.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 14-03-07 kl 23:15.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:13   #53
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Test deg selv i engelsk og naturfag

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

100% på engelsken. Den var nå fryktelig enkel synes jeg ...


Det synes jeg og, ikke en test, egentlig.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no