Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Vi skal ha ny bil - hjelp

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-07, 16:56   #61
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Holder det med et bilde av en bil?
Det er kanskje ikke så dyrt?


Ja, visste du ikke det? - mye penger å spare på det altså

biler ja....

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 23-04-07 kl 16:56. Årsak: Jeg fortastet meg
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 20:11   #62
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Holder det med et bilde av en bil?
Det er kanskje ikke så dyrt?


Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 22:36   #63
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Jeg har en Peugout 306 stasjonsvogn idag, og i den sitter Junior bakovervendt i sin HTS Besafe stol. Han har god plass, det er verre med den som skal sitte i passasjersetet foran, men det går.

Mannen har bestilt Toyota Avensis og vi får den i midten av mai (10 lange uker med leveringstid). Slik vi har målt og testet så blir det mye mer behagelig for den som sitter i passasjersetet foran i denne bilen kontra min bil Fantastisk flott bil, og mye bil for pengene! Vi valgte en diesel bil med 130? HK, navi, ac ++ sort med sort interiør. Jeg ville ha lyst skinn, men det er jo ikke så praktisk med en toåring.

Lykke til med bilvalget!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 01:20   #64
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Har dere kommet noe videre i valget? Prøvekjørt noe?
Vi prøvekjørte litt forskjellig da vi byttet bil for to år siden, Peugeot og Toyota blant annet. Tror Corolla Verso var ny da, de hadde ihvertfall aldri noen ledig så vi kunne prøve.
Jeg er litt på Subaru-kjøret siden alle i familien kjører dette merket og er superfornøyde, så omsider dukket det opp en brukt Legacy i vår prisklasse som jeg fikk låne på prøvekjøring. Den ble aldri levert tilbake, for å si det sånn.
Skoda er også et bra valg, tror jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 09:31   #65
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Nå har jeg funnet ut EN ting iallefall. Corolla verso er altfor liten til en tobarnsfamilie altså! - Man vil jo gjerne kunne legge vogna baki uten og føle at det er en iq-test, og den er liten altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 09:40   #66
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nå har jeg funnet ut EN ting iallefall. Corolla verso er altfor liten til en tobarnsfamilie altså! - Man vil jo gjerne kunne legge vogna baki uten og føle at det er en iq-test, og den er liten altså.


OK! Det var jo noe. Nei jeg orker ikke sånt.
Nei her har vi ikke hatt tid til å prøvekjøre enda. Festlig. Mannen er bortreist denne helgene og dagene flyr.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 10:41   #67
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Nå husker jeg at vi prøvekjørte Ford Focus også, var det c-max den het?

Den ene Peugeoten vi prøvde var fiasko, den startet ikke da jeg skulle dra hjem fra jobben. Den var helt død, ingen reaksjon overhodet. Da jeg ringte bilforretningen om det, insinuerte de at det var jeg som ikke kunne starte en bil! Og så sendte de en mekaniker (læregutt) bort med ny nøkkel, men heller ikke han fikk start. Da bestemte jeg meg ihvertfall for å ikke kjøpe bil hos det firmaet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 10:59   #68
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Vi har Opel Zafira og er veldig fornøyd med denne. Har plass til tre barneseter på rekke og rad i baksetet og tvillingvogn i bagasjen. Veldig god å kjøre er den og, man sitter ganske høyt og har god oversikt. En fordel for små mennesker som meg selv.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 11:07   #69
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Honda accord [ accord sin stasjonsvogn er den største på markede] , honda crv[4*4], honda frv. Honda Civic, Honda legend

Ellers japse biler.
Toyota, nissan osv

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no