Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-23, 09:39   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.457
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Spørsmål

Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?

Jeg har et hav av greier som jeg enten ikke har klart å skjønne hvordan virker, eller som er nye og må installeres. Pågangsmotet til å sette seg inn i nye greier er visst oppbrukt etter en hel høst bare med nye greier. Men fikses må det jo!

Har du tilfeldigvis vært borti noen av duppedittene på lista og vet hva jeg må gjøre? Eller eventuelt bare kan trygge meg på at det er helt overkommelig å få til?

  • Varmekabler på badene - Jeg klarer ikke å få skrudd av/overstyrt programmeringen av temperatur og tider som er lagt inn. Aner ikke merke eller type.
  • Panelovner fra Mills. De har knapper for å programmere nattsenkning ser det ut til, men hvordan?
    [V]Wifi varmeovn fra Mills. Er det lett å fikse app og sette perioder for ulik temperatur?
  • LED-lister. Tenkt brukt inne i mørke klesskap. De ligger fortsatt pent i boksen sin. Er disse enkle å ta i bruk?
    [V]Chromecast med T-WE-appen siden jeg ikke har mulighet til å bruke den fysiske T-WE-boksen og Telenor ikke har giddet å lage en app som funker på tvn. Lett å få satt opp?
  • Google Home Høyttaler og Smart Home panel. Supertilbud før jul, de bor fortsatt i boksene sine.
  • Nintendo switch - Har standardoppsettet, men skjønner ikke om det holder for å spille to stk sammen (FIFA) eller om jeg mangler en dings. I så fall hva slags dings?
  • Airdrop-funksjonalitet mellom IPhone og Samsung.
  • Android Auto - Hva skal til for å få google maps fra mobilen og over på skjermen i Leaf'en?

Hjelp!


Sist redigert av Timar : 06-01-23 kl 17:43.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no