Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-21, 22:57   #61
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg elsker mitt retro-servise og ville fortsatt med det. Jeg har intet behov for å ha nøytrale tallerkner, livet er for kort. Spesielt Figgjo har mange klassikere, synes jeg.

Figgjo har mye fint, men jeg synes det er dyrt på finn også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 23:01   #62
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hadde kjøpt runde, hvite og tidløse tallerkener.

Dvs Pillivuyt

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 23:40   #63
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Jeg ville nok kjøpt enda et hvitt.
Jeg er så veldig sær på spisetøyet, det må være ensfarget, helst hvitt og rolige omgivelser for maten. Det bør helst være store tallerkner som gir masse luft når man anretter.
Jeg mister litt motet til å spise når tallerkner er små, fargerike og mønstrede.
Jeg tar det heller helt ut i øvrig borddekking med lysfat med fargetema fullt av rariteter, kuvertfat og dessertfat som er utagerende i både farger, mønster og form.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-21, 23:49   #64
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.821
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg ville nok kjøpt enda et hvitt.

Jeg mister litt motet til å spise når tallerkner er små, fargerike og mønstrede.

Jeg burde mistet litt av motet til å spise av mine mønstrede tallerkner

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-21, 23:55   #65
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg burde mistet litt av motet til å spise av mine mønstrede tallerkner

Nesjda, hver sin smak.
Jeg liker å ha mye space og luft og ryddighet på tallerkenen min, men vet at alle ikke er slike særinger som meg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-21, 00:01   #66
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.821
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Nesjda, hver sin smak.
Jeg liker å ha mye space og luft og ryddighet på tallerkenen min, men vet at alle ikke er slike særinger som meg.

Skjønte det, var heller posjonene jeg tenkte på
Noen ganger bruker jeg faktisk et mindre fat, da spiser jeg mindre

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-21, 00:42   #67
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg har nettopp kjøpt hvite Iittala Tema middagstallerkener til å ha på hytta.
(...)

Morsom tilfeldighet, vi leverte akkurat 12 sånne til gjenbruksbutikken etter å ha hatt dem i 20 år, de er rett og slett større og tyngre enn jeg liker. Jeg aner ikke hva jeg ville kjøpt nå og tester noen gamle tallerkner etter Mutter'n.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-21, 10:33   #68
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg pleier å gå på bruktbutikken og kjøpe et helt servise jeg liker der. Har gjort det 3-4 ganger, og fått veldig fine ting billig.

Siden jeg er klønete og har arvet ned mine klønegener til neste generasjon, har jeg trengt å gjøre det flere ganger, og da er det også greit at ikke hver tallerken kostet 300 kroner.

Jeg kjøpte de søteste frokosttallerkene på Fretex en gang. 5kr stk, og de hadde 8. 40kr totalt, blir fortsatt lykkelig av å tenke på den prisen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-21, 10:55   #69
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Figgjo har mye fint, men jeg synes det er dyrt på finn også.

Ja, jeg brukte tre år på å få skrapt sammen et helt servise. Det er billigere å kjøpe få deler av gangen, fordi hele sett ofte går til budrunde.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no