Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mallorca i høstferien ?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-09, 13:15   #1
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mallorca i høstferien ?

Jeg bare lurer på om noen har vært der nede så seint i sesongen, hvordan er været, temperatur osv.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:15   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca i høstferien ?

Du er ikke garantert fint vær på Mallorca i høstferien. Jeg synes det blir for sent, men en kan jo være heldig også. Kypros burde være fint fortsatt da i høstferien.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:21   #3
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mallorca i høstferien ?

Vi var der de to siste ukene av september i fjor, dro hjem 3.oktober. Første uka var det en del regn, 2 heldagsregn-dager hvor vi leide bil og dro på grottebesøk og delfinshow. Siste uka fikk vi knallvær, med sol og deilig tempratur. Fint å ligge på stranda, og bade og sitte ute til langt på kveld.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:51   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mallorca i høstferien ?

Vi var der de to første ukene i oktober 2005. Det regnet i 7 dager, de andre dagene var det fint, men sånn 23-25 grader. Det er litt for kaldt for meg rett og slett. Det var deilig i sjøen da, 24-25 grader, så det var nesten bedre å være i sjøen enn på land.

Vi var glade vi hadde fleecejakker med oss på den turen.

Jeg skal aldri reise til Mallorca som sydenferie så sent på året igjen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 16:44   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mallorca i høstferien ?

Jeg ville ikke gamblet på Mallorca såpass sent.

Min svigerinne er på Mallorca på treningsleir en uke i oktober hvert år, og det er veldig ustabilt i været.

Vi var på Kypros høstferien for litt over ett år siden, og det kan jeg virkelig anbefale. Vi bodde på Sunwing Ayia Napa og begge ungene stortrivdes.
Vi reiser gjerne tilbake dit.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 16:45   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mallorca i høstferien ?

Det er nok mer stabilt fint vær på Kypros på den tiden ja. Kanskje Egypt og Tunisia også?
Jeg har vært på Mallorca tidlig i november en gang, og vi var ganske heldige med været, men det var jo litt kjølig i vannet og litt på kvelden.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 19-01-09 kl 17:11.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 17:09   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca i høstferien ?

Jeg drar aldri til Mallorca i høstferien etter en veldig kald opplevelse der i 2005. Gidder ikke sjanse på det. Det ble kjempekaldt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 19:02   #8
Lillebill
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 105
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mallorca i høstferien ?

Vi var der i høstferien i fjor september/oktober og var ganske heldige med været. Det hadde regnet litt den lørdagen vi kom nedover og fredag, dagen før vi dro hjem, regnet og blåste det. Ellers hadde vi bra vær med noen og 20 grader de andre dagene. Supert på stranda på dagtid og sjøen var fantastisk varm etter mange, mange mnd med finvær. Bassengene som ikke var oppvarmet var iskalde, så der syntes både store og små at det var for kaldt. Om kvelden var det litt kjølig, men i forhold til slik det er hjemme på denne tida var det kjempedeilig.

Kunne gjerne dratt dit igjen i høstferien, men man har jo ingen garanti for at man får sommervarme og sol. Er det det viktigste hadde jeg nok satset på et annet sted. Fordelen med å dra på denne tida er at det er littt mindre folk enn det er om sommeren

__________________
Lillebill og gutta-02 og -06
Lillebill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 19:07   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca i høstferien ?

Jeg synes det er for sent på året for Mallorca. Nokså ustabilt vær.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no