Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Split (Kroatia) med barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-09, 22:27   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Split (Kroatia) med barn?

Ferieplanene for sommeren har begynt, og det ene stedet etter det andre sjekkes ut.

Det vi vil ha er:
* Fin strand
* Kultur
* God mat
* Gjerne en litt større by, eller i nærheten av en litt større by
* Barnevennlighet

Det vi ikke vil ha er:
* All inclusive
* Masse natteliv
* Norske, svenske eller engelske barer på hvert hjørne
* At det er kjempedyrt

Så nå sjekker jeg ut Kroatia, og Split. Noen som har vært der og har tips?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:54   #2
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Vi var 3 uker i Kroatia sommeren 07. Da reiste vi til Istria og Medulin og leide hus gjennom Novasol. Vi bodde i et nabolag med stort sett bare lokale folk og spiste på de lokale restaurantene (eller laget mat i huset). Maten syns jeg var litt kjedelig, men helt grei. Det er mange fine plasser rundt der og vi var både i Pula og Rovinji.

Vi leide hus med basseng, men var litt på stranden for det. I Medulin har de sandstrand som er langgrunn, veldig langgrunn. Du må sikkert gå 100 meter og havet er opp til midjen. Ved stranden og på promenaden er der veldig turistifisert, med gateselgere som selger juggel og kjedelige restauranter som alle serverer den samme maten. På tross av dette hadde vi en kjempefin ferie. Og jeg reiser gjerne tilbake.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:56   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Hvilke arrangører driver med Kroatia da?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:03   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Tenker du på charterarrangører? Jeg tror de fleste? Men det virker som det er mye all inclusive-hotell og det vil jeg ikke. Kan mer enn gjerne leie egen leilighet og finne rutefly.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:06   #5
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Vi kjørte faktisk. Brukte 3 dager hver vei (2 overnattinger).

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:17   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

I tenårene var jeg med en jugoslavisk venninne til hennes føde(lands)by nord i Serbiaog vi kjørte nedover via Østerrike. Det var en ganske fin tur, men jeg tror ikke jeg orker det med en fireåring.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:20   #7
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Vi var i Kroatia en uke med en 2,5-åring høsten 2007, og var veldig fornøyde med alt unntatt maten, som var noe av det dårligere jeg har vært borti. Vi var i Split i to dager og resten av tida på Vis, verdens nydeligste lille øy noen timers båtreise fra Split. Kan virkelig anbefales! (Her skal det visstnok være noen gode restauranter også, dem fikk vi ikke testa ut fordi vi var avhengig av uterestauranter for å få pjokken til å samarbeide + at han la seg så tidlig at vi spiste middag i leiligheten hver kveld.

Vi fikk billige flybilletter fra Norwegian og ordnet resten selv via nettet.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:21   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Takk for tips, Karima. Er maten så dårlig altså? Hmmm, kanskje vi skla gå for Italia i stedet? Har du link til der du fant leilighet?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:35   #9
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Vel, råvarene var til dels veldig bra. Problemet var mest at de ikke opererer med retter. I stedet bestiller man biff eller dagens fisk og så bestiller du tilbehør ved siden av, og der var utvalget nokså magert. Tror jeg spiste grillet squash og aubergine til alt jeg var innom.

Det sagt, så vil jeg fryktelig gjerne tilbake til Kroatia likevel. Det var utrolig vakkert der, lett å ta seg rundt, behagelig klima og hyggelig mennesker. Og jeg ser fortsatt for meg at de restaurantene på Vis ville bydd på noen overraskelser sånn kulinarisk.

Skal se om jeg finner igjen gamle eposter, har ikke tatt vare på lenken.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:37   #10
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Sannelig.

http://www.navigator.hr/agencija/english/index.php

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 00:38   #11
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Jeg bodde privat i Kroatia i fjor, en time syd for Split. Maten er helt OK, men ikke gourmet, akkurat. Men vi fikk da både hummer, annen sjømat og kjøttmat som var mer enn akseptabel (men jeg er ganske kresen og godt vant. ). Hadde det ikke vært for tilgang på privat husvære, hadde jeg nok forsøkt en av øyene, Hvar for eksempel? Vi fløy for øvrig billig med Norwegian og leide bil, det fungerte utmerket. Naturen er fantastisk, nydelige farger med turkisblått hav, kritthvit steinstrand og grønnkledde åser helt ned til stranden.

Jeg lurer forresten på om Dubrovnik er et lurere utgangspunkt enn Split dersom man vil ha litt mer by og kultur?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 01:01   #12
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Vi var i Kroatia for noen år siden sammen med hele familien. Vi var der en uke, og brosjan med famile dro videre til Split. De sa det var utrolig vakkert der, og barna koste seg masse.
De reiste med buss tror jeg, men fly opp og ned selvfølgelig, og bodde på B&B`s om jeg ikke husker feil.

De har i allefall kjempegod mat, og er et utrolig hyggelig land å feriere i!

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 22:45   #13
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Dette kan jeg ikke stå helt inne for, men en bekjent av en kollega (!) fortalte om den beste ferien i sitt liv for en stund siden. Jeg surfer nettet på frenetisk feriejakt for tiden, ogtror det må ha vært her de var.

* Fin strand
Definitivt. De hadde vært ute på natta og sett skilpadder, samt snorkleturer, og det skal visst være en helt spesiell og "uberørt" strand.
* Kultur
Litt, gudenes strand og ruiner av en piratby (?). Istanbul er et drømmemål, synes jeg.
* God mat
Tyrkia er vel regnet som verdens nest beste matland, jeg synes det er det beste når man faktisk er i Tyrkia, på grunn av råvarene.
* Gjerne en litt større by, eller i nærheten av en litt større by
Istanbul, trenger jeg si mer?
* Barnevennlighet
Visstnok, selv om det ikke er tradisjonelle sydenferieaktiviteter der.
Det vi ikke vil ha er:
* All inclusive
Nei
* Masse natteliv
Haha, absolutt ikke.
* Norske, svenske eller engelske barer på hvert hjørne

* At det er kjempedyrt

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 22:50   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Åh, takk for masse fine tips, Balanse. Men av politiske grunner reiser jeg ikke til Tyrkia. Men jeg syns søren meg de snart kan få orden på greiene sine for er det et land jeg har lyst til å besøke, så er det Tyrkia!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 22:53   #15
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Nei, jeg forstår deg godt. Jeg har valgt å reise likevel for noen år siden, på bakgrunn av blant annet samtaler med en kurdisk venn, men det er ikke et enkelt valg. Jeg fikk forresten noen nyttige tips i denne tråden, og kommer nok til å unngå Kroatia hvis maten virkelig er så dårlig.

Håper dere får en fin ferie uansett.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 23:00   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Jeg er ikke så begeistret for middelhavsmat i det hele tatt, egentlig. Bortsett fra spansk og italiensk. Gresk mat kan du få billig av meg. Vi titter litt på Rimini nå da, stor, historisk by med strand. Perfekt for oss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 23:12   #17
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Rimini, altså?

Uff, jeg begynte med å tenke at vi kunne forsøke en enkel chartertur til Egypt, inspirert av smilefjes, men jo mer jeg googler jo flere alternativer kommer opp. Mener du at du ikke liker nord-afrikansk mat også? Gresk mat gjør ikke inntrykk på meg heller, spansk er godt, italiensk er oppskrytt for min del. Ihvertfall nord-italiensk. Beklager - ikke meningen å gruble over hele tråden din. Rimini høres veldig ut som deg, glitter. Jeg ser for meg at du kjører scooter inn i en Fellini-film.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 23:18   #18
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Vi var på en to-tre ukers tur til Kroatia pre barn. Det var var en veldig deilig ferie. Vi fløy inn til Dubrovnik og ut av Venezia. Og så fant vi oss steder å bo underveis. Den gang (2004) var det lett å finne privat overnatting.

Vi var bare en dag og natt i Split, det var en sjarmerende gamleby av typen det går ørtogførti av på dusinet i middelhavslandene. Jeg har bedre minner fra øyen Hvar, der bodde vi hos en gammel fisker og konen. Hver morgen fikk vi servert knallsvart kaffe med 2 cm grut i bunnen, mens mannen i huset fortalte røverhistorier fra tiden på sjøen og krigen. Det er ikke særlig fine strender på Hvar, men det går masse ferger ut til øyer rundt Hvar med nydelige sandstrender.

Vi "øyhoppet" med det nasjonale fergeselskapet (Jadrolina eller noe i den dur) mellom byene, her kan man få lugarer og dra om natten hvis man vil.

Det kroatiske kjøkken har mye til felles med det italienske. Det er mye grillet fisk og grillede grønnsaker. Og så er det som alle steder lurt å stille seg på torget, speide etter noen som ser ut som de er født på stedet, og følge etter dem forbi turistfellerestaurantene og inn i de bortgjemte bakgatene hvor de ordentlig gode restaurantene ligger.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 01:59   #19
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Legger ut link til leiligheter i Baska Voda.
http://www.kroatiahus.no/

Dit reiser familien min hvert år, med barn.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 09:31   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Split (Kroatia) med barn?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Rimini, altså?

Uff, jeg begynte med å tenke at vi kunne forsøke en enkel chartertur til Egypt, inspirert av smilefjes, men jo mer jeg googler jo flere alternativer kommer opp. Mener du at du ikke liker nord-afrikansk mat også? Gresk mat gjør ikke inntrykk på meg heller, spansk er godt, italiensk er oppskrytt for min del. Ihvertfall nord-italiensk. Beklager - ikke meningen å gruble over hele tråden din. Rimini høres veldig ut som deg, glitter. Jeg ser for meg at du kjører scooter inn i en Fellini-film.

Det er egentlig helt feil å si at jeg ikke liker middelhavsmat når det egentlig bare er gresk jeg har noe i mot. Elsker nordafrikansk mat! Men jeg syns gresk mat fort blir fettete og smakløs.

Egypt har jeg tenkt litt på, men charterstedene ligger så "øde" til, og jeg har ikke lyst til å være to uker i en konstruert by. Skal jeg til Egypt skal jeg til Alexandria, til pyramider og ørken, og det vil jeg ikke med en fireåring.

Rimini kan enten bli veldig fint på en slitt og avlsappet måte, eller så kan det bli en gedigen skuffelse, på en slitt og stressende måte.

Jeg har ikke lagt Kroatia helt på hylla, hvordan er Dubrovnik som by? Jeg er ikke så hypp på å øyhoppe, poden er en fyr som liker å slå seg til ro ett sted, og jeg vet ikke om han hadde hatt en fin ferie hvis vi skulle dratt til mange ulike steder på to uker.

Takk for tips og linker, Daffy og Maylen!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no