Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Star Tour

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-09, 17:59   #1
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Star Tour

Vi bestilte igår en reise med Star tour. Desverre ser det ikke ut for at storesøsters ønsker om å få delta i Bamseklubben har kommet med (vi tok å krysset av, men kom tydeligvis ikke med i sluttoppgjøret). På bekreftelsen vi mottok står det at man kan gjøre forandringer som utflukter mm på "Min side". Nå har jeg gått inn på den siden, og jeg finner ikke ut hvordan eller hvor man kan legge til ting...noen som vet??

Er det også noen som vet at dersom man mener 110 % at man krysset av for Bamseklubb, men at det ikke kom med på sluttoppgjøret, betyr at der er fullt på klubben?

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 18:01   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Star tour

Ring de og spør. Jeg syns å erindre at det var noe der når jeg bestilte i fjor også.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 18:07   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Star tour

Du kan bare ringe dem å spørre.

Hvis du får beskjed om at det er fullt, så ta kontakt når du kommer frem til plassen og forklar situasjonen. Egentlig skal slikt bestilles hjemmefra. Da vi dro i våres fikk vi ikke bestilt plass til snuppa siden hun bare var 3 og på de norske bestillingssidene på nett måtte man være 4 (mens det i katalogen og på nett stod at man kunne være 3). På telefonen fikk vi beskjed om at det var komplett umulig. Vel fremme var det ikke det minste komplisert. Snuppa fikk være i bamseklubb.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 18:08   #4
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Star tour

Takk for kjappe svar
Får prøve å ringe dem imorgen.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 18:17   #5
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Star tour

Prøv å ring. Vi trodde at vi hadde bestilt plass på Kidz klubben til alle tre. Det viste seg at minstepropell hadde blitt slettet siden hun ikke var gammel nok til kidz som er fra 7 år. Hun blir 7 i år. Vi oppdaget ikke det før et par dager før vi reiste. Prøvde da å ringe for å melde henne på bamse klubben men fikk nei. Tok kontakt når vi kom frem og hun fikk plass med en gang.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 09:37   #6
Elisbeth
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 2
Elisbeth har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Star tour

Hei!
Jegjobber i Star Tour. Bare send meg en mail, så skal jeg ordne med Bamseklubb. Tror ikke det skal være noe problem med plasser her. Send med bestillingsnummeret ditt.

Hilsen Elisabeth

Elisbeth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:01   #7
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Star tour

Opprinnelig lagt inn av Elisbeth, her.

Hei!
Jegjobber i Star Tour. Bare send meg en mail, så skal jeg ordne med Bamseklubb. Tror ikke det skal være noe problem med plasser her. Send med bestillingsnummeret ditt.

Hilsen Elisabeth

Dette kan man kalle ekstra service Mange fordeler ved å være medlem av dette forumet ja

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:04   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Star tour

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Dette kan man kalle ekstra service Mange fordeler ved å være medlem av dette forumet ja

Ja, det må jeg si.

Håper storesøster vil trives i Bamseklubben. Poden (3,5) gledet seg veldig, men taklet dessverre ikke de svensk/dansk/finsk talende klubblederne. Han var nok litt i yngste laget da vi var der. Veldig fint opplegg og mye for pengene synes jeg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:09   #9
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Star tour

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Ja, det må jeg si.

Håper storesøster vil trives i Bamseklubben. Poden (3,5) gledet seg veldig, men taklet dessverre ikke de svensk/dansk/finsk talende klubblederne. Han var nok litt i yngste laget da vi var der. Veldig fint opplegg og mye for pengene synes jeg.

Hun vil være 4,2 år når vi reiser, hun har selv fått bestemme om hun vil være med eller ei, så får vi se

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:09   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Star tour

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Ja, det må jeg si.

Håper storesøster vil trives i Bamseklubben. Poden (3,5) gledet seg veldig, men taklet dessverre ikke de svensk/dansk/finsk talende klubblederne. Han var nok litt i yngste laget da vi var der. Veldig fint opplegg og mye for pengene synes jeg.

Iben, derimot, bablet i vei om sitt og de andre sto rundt og latet som de forstod.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no