Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotellanbefalinger i København

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 14:56   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Hotellanbefalinger i København

Kan dere anbefale hotell for overnatting for meg og min kjære, vi skal til København i oktober i bryllup nemlig En god venn skal gifte seg i sjømannskirka, og vi må finne overnatting selv. Det er ikke så viktig at det er pent og luksus, for jeg tror nesten ikke vi rekker annet enn å sjekke inn, skifte til pentøyet, komme tilbake seint på natta og sjekke ut grytidlig neste morgen.

Gjør nok ingenting om det ligger sentralt/ved buss sånn at vi kommer oss enkelt dit til/fra flyplass og til/fra sentrum.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 10:12   #2
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

The Square (ligger sentralt, på Rådhusplassen).

__________________
-gurgle

Sist redigert av gurgle : 08-11-06 kl 21:39.
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:53   #3
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Vi har trivdes på Hotel Guldsmeden (Carlton) på Vesterbro, 10 min gange til Hovedbanegården. De serverer deilig frokost, 100 % økologisk
www.hotelguldsmeden.dk

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:59   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Det ligger et First hotell på Vesterbrogate, like ved hovedbanegården. Det var rimelig og greit.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 22:01   #5
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det ligger et First hotell på Vesterbrogate, like ved hovedbanegården. Det var rimelig og greit.

Vi bodde der i fjor høst, jeg og mann og minstebarn. Rommet vi hadde var knøttlite, derfor hoppet vi neste gang noen minutter lenger ned i Vesterbrogade

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:53   #6
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Vi har bodd her og det er et fantastisk hotell midt i sentrum: http://www.remmen.dk/dangleterre/

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:01   #7
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Vi har bodd her og det er et fantastisk hotell midt i sentrum: http://www.remmen.dk/dangleterre/

Der har vi bodd en gang også, men det kommer vel i kategorien "pent og luksus". Og dyrt. Men herlig, selvsagt.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:23   #8
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Drømmer om å bo der hver gang jeg går forbi, men det ligger i en litt annen klasse enn det budsjettet mitt tilsier, dessverre. Men det ser jo helt fantastisk ut, med utsikt ned mot Nyhavn og alt.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:32   #9
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Jeg bodde en uke i DGI byen.Herlig plass, nydlig mat og deilig spa-avdeling! Fem minutter til Tivoli og 10 min. til Zara.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=2415

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:56   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Hotell Løven er veldig billig, sentralt, og rent og pent (eller var i alle fall rent og pent for to år siden). Fra 295 pr. person pr. natt i dobbeltrom med eget bad.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 11:22   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hotell Løven er veldig billig, sentralt, og rent og pent (eller var i alle fall rent og pent for to år siden). Fra 295 pr. person pr. natt i dobbeltrom med eget bad.

Drar frem en veldig gammel tråd.

Noen idé om hvorfor dette hotellet er så billig? Er det ingenting "galt" med det? Jeg planlegger smått Københavntur med overnatting fire netter og klarte ikke å finne noe billigere enn 3500. Dette her var jo som å vinne i lotto.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 11:25   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Noen idé om hvorfor dette hotellet er så billig? Er det ingenting "galt" med det? Jeg planlegger smått Københavntur med overnatting fire netter og klarte ikke å finne noe billigere enn 3500. Dette her var jo som å vinne i lotto.

Det var litt sånn "bed&breakfast"-aktig. Altså, rommet vi bodde på var et helt greit hotellrom, men det lå i noe som minnet om en leilighet, eller kanskje heller et hybelfellesskap med et felles kjøkken/oppholdsrom. Jeg tror kanskje en del av dem som var der var på langtidsopphold. Det ga et annet inntrykk enn et vanlig hotell, men det var ikke noe "galt" med det, nei, i alle fall ikke som jeg la merke til. (Jeg var der sammen med Teofelia, du kan jo spørre henne om hun har samme oppfatning som jeg. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 11:28   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

OK, takk for svar.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 00:32   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(Jeg var der sammen med Teofelia, du kan jo spørre henne om hun har samme oppfatning som jeg. )

Jeg kan, som vanlig, signere Skilpadda.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 02:54   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hotellanbefalinger i København

Jeg kan anbefale Ascot hotel, hvis man bare vil ha noe greit og billig.
Veldig sentralt, 2 min. til Tivoli, og 5 min. til Hovedbanegården.
Det var god seng, ok bad, kjøleskap og vannkoker på rommet, og gratis, trådløst internett. Maten er helt grei, vi spiste bare frokost der da, men de har grovbrød og godt pålegg som jeg var fornøyd med. De hadde mer, men jeg var ikke interessert i det, så fikk ikke det med meg.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 06:59   #16
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Hotellanbefalinger i København

Vi skal bo på Grand Hotel. Noen som vet noe om det?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 07:16   #17
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg bodde en uke i DGI byen.Herlig plass, nydlig mat og deilig spa-avdeling! Fem minutter til Tivoli og 10 min. til Zara.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=2415

Vi har også bodd i DGI byen. Det falt i smak hos oss. Frokostbuffen var veldig bra med mye frisk frukt.

Ellers har vi bodd en del forskjellige steder, men det er ofte litt utenfor kjernen. Kan også anbefale hotell Phoenix i Bredgade. Også veldig koselig.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:05   #18
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Vi endte opp med Ascot hotell den gangen jeg søkte råd hos dere sist. Denne gangen vurderer jeg og en venninne Hotell Fox, noen som har bodd der?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 18:54   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotellanbefalinger i København

Her datt jeg også innom for jeg er ute etter tips til rimelig hotell for oss på slutten av vår sommerferie før vi skal ta båten hjem..
skal sjekke opp noen av hotellene som er nevnt over her.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no