Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og Kypros

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 23:06   #1
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Spørsmål

Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og Kypros

Vi skal bestille sydentur til oktober og har nesten bestemt oss for Kreta eller Kypros.
Valget ble plutselig litt vanskelig da det er veldig lenge siden vi har vært på en slik ferie, vi reiser med en som da vil være 20 mnd gammel og det ble vanskelig å bare se på bildene om et hotell eller en by var et bra sted for oss.
Så hjelp! Please?

Vi trenger vel strengt tatt ikke noe bamseklubb eller lignende, da Gla'gutten er for liten enda og vi har ikke behov for noe SPA eller all inclusive.
Et minimum er 3 stjernes standard el.lign og 2 roms leilighet med balkong.

Hmmfr; så plutselig at Porto Platanias Beach Resort tilbød kun dobbeltrom og utgår derfor...

Har funnet gjennom Apollo: Myro-Androu i Protaras, Kypros
og Margarita Beach Resort i Agia Marina, Kreta.

Noen som har vært der?
Evnt. har andre anbefalinger? (Ikke Rethymnon eller Ayia Napa)

Å, glemte nesten: Noen som har reist til Kypros eller Kreta i andre uka/midten av oktober?

Takker og bukker for alle tips!

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)

Sist redigert av Fru Snurp : 27-01-09 kl 23:58. Årsak: leser feil og skriver leif
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 23:27   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og Kypros

Jeg har ikke erfaring med akkurat noen av de hotellene du henviser til, men jeg hadde uten tvil dratt til det på Kypros. På Kreta kan dere risikere og få regn og dårlig vær 1 uke, mens på Kypros er det mye mer solsikkert, varmere i lufta og varmere i sjøen enn Kreta midt i oktober.

Det så jo fint ut det hotellet på Kypros. Jeg har vært i nærheten av Protaras en gang (ikke bodd), men vi dro dit for å gjøre et eller annet, men jeg klarer ikke å huske hva det var i farta. Men jeg kjenner igjen navnet på byen og husker at vi har vært innom der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 23:38   #3
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og Kypros

http://www.apollo.no/Travelling+with...tm?Search=True

Her bodde vi, våre barn er 4 år da, men det var veldig fint der, med nærbutikk.
Badebassen og lekeplass rett ved siden av hverandre og kjemoe hyggelige ansatte.
Leikighetene var også flotte, rene, pene og god ac.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 01:05   #4
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og Kypros

Vi har ikke erfaring med de hotellene du nevner, men har vært på Kypros i oktober, det var veldig varmt og fint.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 10:36   #5
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og Kypros

Tror vi heller mot Kypros. Ser ut som om det er varmere der? Men det frister egentlig mest med en liten kretensk småby. Må vel kanskje gå for temperatur over estetikk denne gangen...

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 12:18   #6
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og Kypros

Ikke vært på de hotellene, men var i Agia Marina i mai 2007. Ble ikke så veldig imponert over stedet jeg da..

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hotell, kreta, kypros, syden


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no